Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 har dere rosa crinone rester?? Jeg har i flere uker nå hatt rosa crinone rester, men kun på "bitene" som kommer ut, ikke det flytende. Har dere det også sånn???
timea Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hei Er i uke 11 og har brukt Crinone hele veien. Jeg har hatt det samme som du , flere ganger. Ikke stress ..........her hos meg alt i orden da må det være hos deg også. Masse lykke til med graviditet. T.
Tellefanten Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Det er helt normalt og hvis du leser på bivirkningene vil du se dette. Crinone kan gi lett blødende slimhinner i skjeden. Ingenting å bekymre seg for.
SuperSizeMe Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Samme her! Har stussa litt, men egentlig konkludert med at det er heilt normalt og ufarlig, sida eg ikkje blør noko utover dette... Masse lykke til med deg! Håper spira sitter heile veien ut denne gangen for oss alle :-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Har ofte hatt det jeg også. Legen sa til meg da jeg skulle begynne på crinonen at jeg ikke skulle få panikk,for rosa rester var supervanlig. Så senk skuldrene og ta livet med ro Oj,skulle tatt siste gang i går. Tar den i dag istedenfor,så er jeg ferdig med den bruken for denne gang. Er 11+2 nå, har nedtrappet en stund, nå er det bare hver 3. dag
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2009 reknet med det var vanlig, for jeg har ikke hatt det slik før, ikke de gangene jeg har mista, for da var det rødt, og ikke den ganegn det gikk bra, for da var det brunt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå