Lillemor + bittelillemor Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 idag har jeg vært på UL. Og: jeg SÅ hjertet banke! Det var STORT altså! Den lille spiren var 11 mm, dvs, jeg var 7+1. Jeg trodde jeg var 7+5, så jeg ble satt noen dager tilbake. men det gjør jo ingenting!!! termin ble 20. november. For en deilig dag!!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer, er så moro med ultralyd, skal selv på 3D ultralyd kl 14 idag Viktigste er som du sier at alt er bra :)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Lykke til! Må være morsomt å være på 3D. Hvor lang er du kommet? jeg er bare 7+1, så det var jo egentlig ikke så fryktelig mye jeg egentilg så da. Men veldig gøy likevel ;o)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Jeg er 11+5 i følge meg selv, men i følge gynekologen i dag var jeg 12+2 gitt wow !! Det var kjempefint, var 4D faktisk, så ble overrasket !!! Alt var bra med den lille, 6 cm og sprellet og sprellet og sprellet ingen antydning til downs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå