Gå til innhold

sjekker mobilen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

var utro, gikk på familieterapi og håper mannen min og jeg blir sammen.

Jeg vil det så gjerne og angrer og har vist mye av det.

Har hatt det "turbulent" ganske lenge nå men gjør mitt beste.

Og det gjør mannen min å; tror jeg, han prøver så godt han kan og noen dager er flotte andre dårlige.

Men...en ting som jeg ser er at han sjekker mobilen min.

Det bare ser jeg.......og forstår på en måte fordi han stoler ikke på meg og tilliten er "borte".Og det er ikke noe å finne på mob.Det vet jeg.Har ikke sagt det til eller kommentert siden han liker ikke å prate mer om "de temaet"(og jeg er enig i å).

Allikevel føler jeg at han burde slutte med "overvåkning" fordi hvis vi skal videre sammen så da må han også slutte å gjøre sånne ting.

Samtidig vet jeg også at han har ikke bestemt seg 100% for å bli selv om jeg aldri forventer at han sier ifra(med mindre han bestemmer seg for å ikke være lenger mannen min).Dermed "tester" han fortsatt om jeg er en han kan stole på og om jeg har kuttet ut all kontakt med ham jeg var utro med.

Hva kan jeg gjøre og hvordan "ta det opp" uten at det blir "diskusjon" og da blir jeg lei meg forid han blir lett sinna og irritert og det hjelper aldri:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så har du Ingen grunn til å klage på han, ingen. Vel, jeg syns du skal være snill og la han være. Gå din vei, gjør det slutt og kom deg vekk fra han før du ødelegger mannen mer.

Du har vært utro, og du har ingenting du skulle ha og si. Han burde hatt rett til å sjekke alt du har, snakke om det 10000 ganger, være sur på deg når han føler for det osv. For du har brutt det værste du kan bryte i forholdet deres.

Jeg tror aldri han vil tilgi deg, så hvorfor ikke la han komme seg videre Han er nok så såret og ødelagt for dette som du har gjort. Så mitt tips er å gå din vei og la han være, la han få ei dame som er ærlig og trofast med han. Ikke en flyfille som er utro mot han.

Skrevet

Helt enig! Du har ingenting å klage over.... stakkars mannen din:( tenk hvor usikker han er nå da...

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette må du finne deg i over lang, lang tid. Å bryte ned tillit tar ett sekund, å bygge den opp tar måneder eller år.

Den som er skyld i elendigheten syns selvsagt også det er ubehagelig, og vi vil alle helst slå en rask strek over egne synder og bli tilgitt. Men mennesker er forskjellige, og den som er krenket trenger mye mer tid enn du for å bli sikker på at "dette vil aldri skje igjen". Dine ord er ikke nok - de var ikke nok forrige gang, hvordan skal han vite om de er nok nå?

Du bør tvert i mot gi ham innsyn frivillig, si det til ham, og gi ham også innsyn alle andre steder der han føler han trenger det. Denne prosessen drier seg ikke om DINE følelser, de dreier seg om hans. Om han ikke ennå veit om han vil bli i forholdet: vel, du gjør det ikke lettere for ham å velge deg, hvis du holder igjen og ønsker deg hemmeligheter. Du har ikke rett på hemmeligheter akkurat nå.

Men det kan likevel gå - alt kan gå fint og bli bra igjen, forutsatt at du er klok, raus og ydmyk - det er du som har brakt dere til dette punktet, og det er du som må få dere ut derfra.

Skrevet

At han sjekker mobilen er en liten ting å finne seg i forhold til hva han har måttet finne seg i, nemlig din utroskap. Så hvis dere fortsetter ekteskapet vil han slutte å sjekke mobilen din den dagen han er trygg på deg igjen.

Skrevet

Synes det kommer litt an på hvor lenge dette er siden..

Forstå meg rett. Jeg synes mannen din er utrolig storsinnet som blir hos deg! Jeg hadde ikke klart å stole på en som har vært urto mot meg.

Man har han bestemt seg for å bli, så må han også bestemme seg for å bli ferdig med det, ellers vil det nok ikke gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...