Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd i dag. Er i uke 11. Så en liten en med masser av liv, hjerte slo.. Kjempeartigt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, grattis :) Jeg skal også i dag, hvor langt er du spesifikt på vei da ? Er 11+5 selv skjønner du, og ganske så spent på ultralyden med tanke på hvor lang den lille er etc. Sa de noe om det til deg ?

Skrevet

Jeg var 10+8. Trur han sa 39 mm. Hjerte og lunger så bra ut. Spurte om han ville måle nakkefold. (Blir 38 år, så ..) men de gjorde ikke han. Dette var ikke "sånn" kontroll, da måtte jeg på kvinneklinikken og ta fostervannsprøve og blodprøve. Men jeg vil ikke ta fostervannsprøve, det er ju risiko med det å. Håper på att alt e bra. Bare rart for i Sverige er det mer vanlig å ta sånne prøver automatiskt og måle nakkefold.

Ja, ja det er vel ikke etiskt riktig her...

Skrevet

Grattis! Jag var också på ul idag på 10veckors dagen. Otroligt härligt att få en bekräftelse på att det fanns något där och att den hade ett bankande hjärta. Var ganska livlig och rörde sig massor :)

Skrevet

Gratulerer!!!! Jeg var også på UL idag. er riktignok bare 7+1 (trodde jeg var 7+6), så jeg så ikke så veldig mye, men jeg så ihvertfall et bankende hjerte, og det var veldig stort!!!

Skal tilbake på ul i uke 11, det gleder jeg meg til!!!

Man kan jo føle seg litt tryggere når man har vært på UL og sett at alt er bra!!!! så gratulerer igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...