Gå til innhold

Jeg veit hva det blir:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:) Var på UL nr 2 i går pga MA sist svangerskap. Den lille hadde vokst masse siden sist UL. Var 10,5 i går å han fikk opp 11,1 pga måla men det varierer jo så mye nå uansett . Den lille var 42,2 mm. Lå inni der og vinket til mamma og pappa. 2 små armer og 2 små bein som sparket og slo. Fikk høre hjertelyden og pulsen var 175 på denne tiden her lå alle litt høyt sa legen. Å da vi kikket ned på beina så jeg noe jeg kjente igjen fra jeg fikk min forrige sønn. Er det en gutt eller?? Kikker legen på meg å smiler ja det er ikke ofte du ser det så tydelig så tidlig ,å han ble veldig overrsket om vi kom tilbake i mai og det ikke var en gutt der. Så det blir mange gutter på oss. Jeg har en sønn på snart 6 år og samboer en på snart 3 år. Og en til... Men det er jo gutte mamma jeg er så det blir kjempe koselig. Det var veldig gøy å se på UL i går du så at han begynte å få nese og munn:) Det kinesiske kartet stemte ikke på meg, men åssen kan det egentlig det når de kun går utifra jenta og det er jo mannen som bestemmer kjønnet til slutt.Ellers er jeg en lykkelig jente nå og kan kanskje slutte å bekymre meg og nyte dette lille underet.. Lykke til til alle andre også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig sprøtt :) Gratulerer ! Husker godt da kusinen min var på 3 ultralyder og alle sa gutt hehe, men ut kom en jente, kjønnsleppene var hovne fant de ut etterhvert, noe som er normalt på små fostre, så ikke vær 110% sikker enda, men det stemmer sikkert :) MORO Å VITE SÅ TIDLIG da, heldiggrisen :P

Skrevet

Ja det er jo klart det er en sjangse det... Kan ikke være 110% sikker, men han jeg var hos er helt rå når det gjelder kjønn og kjempe dyktig. Skal tilbake 20 mai så vi får jo se da løper ikke å kjøper noe blått enda. Men det var helt sprøtt å godt du så det, jeg kjente det jo også veldig godt igjen også. Ja jeg tror jeg var litt heldig. Du skulle på 3D i dag ikke sant??

Skrevet

Ja herreguuud så moro, tenk om de kunne sett kjønnet på min lille, jeg er ekstreeeeeeeemt nysgjerrig denne gangen.

ALLE sier jeg får gutt, mens jeg tenker jente siden svangerskapene har vært identiske så langt. Er ikke noe annet enn at jeg pga det føler at det blir jente, jeg har sånn sett ingen følelse av hva det blir annet enn logikk i hodet mitt hehe..

Jaaa :) Skal nå etterpå kl 14:00, også til en veldig dyktig gynekolog, men hvordan hun er på kjønn vet jeg ikke gitt. Samtidig er det jo virkelig slik at man ikke alltid kan se det heller !

Sprøtt, jeg skal ha min ordinære ultralyd den 20ende mai jeg også =)

Skrevet

Hvem var du hos ?

Gratulerer!

Skrevet

Jeg trodde nesten at jeg kom til å få jente pga ikke likt som forrige gang, ikke kastet opp men gått å vært konstant kvalm. Kastet opp 2 ganger med sønnen å så ferdig med det:) Det er jo en kjempe spennende tid da, gledet meg så til mai for da skulle jeg jo få vite hva det var men blir jo ikke akkurat det samme nå. Han sa jo også det da at det var veldig uvanlig å se det så tydlig når det kun var 11 uker på vei, så kanskje bare det er ekstra stort utstyr, hehe neida. det blir jo sikkert kjempe gøy med 3D man kunne jo se ganske mye å jeg tok ikke 3D i går, men det skal jeg jo 20 mai, tror han tilogmed har 4D. Da får du med dvd osv. Det blir jo kjempe spennende å høre hvordan det har gått med deg i dag.. gleder meg til å høre etterpå. Jeg var hos en som heter Knut Heldaas i porgrunn.

Skrevet

Hei du :) Jeg var på balderklinikken i dag på 4D ultralyd og 3D, og sa til damen at jeg hadde "pratet" med en her på nett som hadde fått vite kjønnet så tidlig, hun svarte med at "hehe alle gynekologer vet jo at alle fostre ser ut som gutter i så tidlig alder, så det er overhodet ikke sikkert at det blir en gutt for det, her skal jeg vise deg at også din ser ut som en gutt" Så viste hun meg, og jammen så det sånn ut, også viste hun meg bilde av et foster i samme alder som også hadde "guttetiss", men som hun visste hadde blitt jente. Dette hadde hun liggende nenlig da spørsmålet dukker opp støtt og stadig. Så om ikke annet ville jeg i allefall tatt det med en klype salt. Kaaanskje det er en jente for det :) Time will show =D

Skrevet

He he. Det stemmer nok det hun sier, men han gyn pleier aldri si noe om han er sikkert så jeg rengnet med at han hadde sagt noe sånt jeg også... Men 20 mai får vi jo vite det endelig. Da har jeg også noe å glede meg til, blir ganske lenge å gå å være "sikker". Jeg så her i et annet innlegg at alt var bra med den lille. Det var er jo en kjempe opplevelse. Så du har en liten en som er urolig, kanskje du kjenner spark tidlig du da:) Hvordan er formen din ellers nå da??

Skrevet

Ja sant :) tenkte bare for din del at det kanskje er litt spennende å ikke vite også, og at det faktisk kan hende det blir ei tulle til tross. Jeg ønsker meg gjerne gutt denne gangen, men blir glad for alt jeg får. Har jo ei tulle fra før :)

20 mai føles som en hel evighet nå ja hehe, samme dato som meg, moro !

Ja jeg kjente spark veeeeldig tidlig med nr 1 også, i uke 13 husker jeg at jeg kjente noe "skraping", føltes som en negls om pirket meg på innsiden av magen, og i uke 15 var det tydelige små spark, så vi får se :) håper jo på det, verdens beste bekreftelse med spark =D

Jo takk formen er noe bedre faktisk, og selv ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...