M&K+Påsan <3 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Samboer skal jobbe. Så her er det meg og sønnen min på 2år ..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hele gjengen skal opp til foreldrene mine + søsteren min og fam hennes Åh, jeg gleder meg Har ikke vært der siden jul, merker det skal bli godt å komme "hjem" igjen.
M&K+Påsan <3 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Ååå, hørtes skikkelig koselig ut Det må vel være fordelen med å bo et stykke hjemmefra. Gleden av og reise til di i ferien å sånn
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Skal til svigers, forhåpentligvis blir vi tante og onkel, feire bursdagen til samboers bestemor.... Er 60 mil unna, så det blir en tur
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Ja, det er faktisk det. Altså, jeg har hata det stedet jeg bodde på - men nå er det slik at jeg gleder meg til å komme "hjem" (jeg kaller det fortsatt hjemme jeg, hehe Er jo bare litt over året siden jeg flyttet ut derfra.. ). Men, når jeg har vært der en uke eller to, så kan jeg ikke komme meg fort nok unna. Føler meg innestengt de luxe. Grunnen er vel at det er på en forbaskade øy, hehe Båt over fjorden, eller man kan kjøre rundt over til Tr.heim. Men det tar litt over en time mer. Med båten rundt 1.5t. Er godt å føle seg isolert og trygg i en periode, men ikke hele tiden ;o) Få den hjemmefølelsen i huset til mamma og pappa. Gå tur i lysløypa, som jeg kjenner ut og inn og aldri kommer til å rote meg bort på. hehe
M&K+Påsan <3 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2009 Ja, det er det å kunne komme seg vekk litt, å samtidig når du reiser vekk da, så kommer du faktisk "hjem". Men ser den, at du kan ikke være for lenge heller. hehe. Her bor svigers i nabohuset, besteforeldrene i samme hus. Bestefaren min 3 hus unna, og foreldrene mine 20min med bil.. Så det er liksom ingen å reise til her hehe.
M&K+Påsan <3 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Kooos. jeg vil også på familietur
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Oi, såpass ja! ;o) Får bygge en hytte på fjellet da hehe
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Vi skal til gøteborg på vårshopping/kjærestetur/besøke familie ;-)
Tøysetipp Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 På hytta med min stemor + far (og arvingen da). Elsker naturen og håper håper håper været er med oss. Lange gåturer i skogen, kaffe/kakao og en fjellknaust. Grilling i peisen på verandaen og utsikt over havet = sjelefred. Fikk for øvrig tilbud om å være med på fjellet, men jeg er LEI snø.
M&K+Påsan <3 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2009 Jeg er 19 og han er 23 da, så økonomien strekker foreløpig bare til huset hehe. Vi prøver å lure svigers til å handle hytte da. hehe. Så har vi campingvogn på sommeren, så det hjelper
♥♥♥ Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Vi skal først være hjemme og forhåpentligvis ha våropprydning i hagen. Fortsatt mye snø her men :s. Deretter drar vi på hytta til min familie. Bor 1 time unna foreldre og søsken jeg nå, så gleder meg alltid til å komme hjem (sier også hjem selvom jeg ikke har bodd der på noen år). Svigermor er helt ok, men det er absolutt noe eget med egne foreldre syns jeg...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2009 #13 Skrevet 2. april 2009 Haha, dere kan iallefall bare stikke av når dere vil da ;o) heheeh:p Eller ta med vogna og flytt på en camp.plass en time unna - så kan dere komme og besøke familien deres ;o) Snodige med min samboer er at han ikke besøker familien sin, selv om de bor i Oslo (vi på Kløfta). Ljuger ikke når jeg sier at vi har besøkt min familie oftere, huff.. Men, nå er foreldrene hans fullt opptatt med jobber også, og det samma er vi så.. *gaah* Hehe, får håpe det bedrer seg med tiden Åh, vi bare venter på å få vårt eget hus vi! *venter* Drømmehuset er i sikte, tar bare litt lenger tid enn jeg trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå