lyrannc Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Lurer på om det er andre som plutselig har blitt litt smådeppa og nedstemt..? Jeg har ingen grunn til å være slik men plutsleig denne uken kom det..Klarer ikke styre det..HMM.. Så lurer jeg på når dere kontaktet jordmor første gang..hva er normalt.Jeg er i 14 uke nå.
Artica Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Ta kontakt med jordmor nå om du trenger det, alle har vi forskjellige behov. Og det er helt normalt å bli både smådeppa og nedstemt, men da er det også viktig for deg å være snill mot deg selv. Kost på deg en dag med å gjøre noe du liker, pleier å gjøre susen for meg:)
VinterSol+2 Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 det er veldig vanlig å bli litt smådeppa og nedstemt, kanskje SPESIELT der hvor du er i svangerskapet selv. vi er omtrent like langt på vei, og jeg kjenner meg litt igjen selv. alle tegnene på graviditet fra 1.tri er kanskje på vei til å gå over, -deilig å ikke være så kvalm, men litt skummelt også. du må lissom vente noen uker til før du kjenner babyen rører på seg, og så blir du litt sånn.. skulle ønske magen var stor så du kunne strutte med den, føler deg litt ensom, er alt i orden med baby? sånne ting? ta en prat medjordmor du! De er der for deg når du trenger de! Og 14 uker er en fin tid å begynne å gå til jordmorkontroll på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå