Tidemann Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Noen som har et enkelt forslag til potetmiddag?vil gjernegjøre det enkelt idag siden søvnene inatt har vært superdårlig ....har migrene,men ungene må ha mat,tenkte på poteter:) noen som vil hjelpe meg med det?
vero1986 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 hva med fiskepinner, kokte poteter, hollandaisesaus og raspa gulrøtter? finnes ikke noe enklere enn det? hehe..
Tidemann Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Tror jeg skal gå for den,men dropper sausen,den er det ingen her som spiser:) takk for tips
vero1986 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 hehe.. er ikke så mange som liker den derre hollandaisesausen.. hehe.. jeg har enten det til, eller remulade.. namnam..
Tidemann Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Å? remulade? aldri hørt at det passer med fiskepinner,skal nok se til å få testa det ut!!! vi pleier å ha smeltet smør med små løkbiter i
vero1986 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 aaah.. det bare må du prøve! Yummy!! jeg pleier å ha smeltet smør også.. nei det gjør jeg ikke.. ikke til fiskepinner.. hehe.. til fiskegrateng.. nam.. og gjerne med litt kokt egg (i biter) oppi! (ja, jeg vet det høres rart ut, men det r godt)
eggstokk Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 morsomt at noe så enkelt som fiskepinner/fiskegrateng kan gjøres så forskjellig......:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå