Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg sliter veldig med en utrolig stygg mage etter fødsel, jeg har dype arr og fødselsmerker som lager bulker i huden og jeg er ganske tynn og lav, og det er en del overflødig hud, så NÅ har jeg bestemt meg for å operere meg, jeg er 24 år, og har ikke planer om å få barn på leeenge, ikke før jeg er 30+! Så noen som har utført dette? og hvor? er det stor risiko med operasjonen??
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 du kan få dekket evt oprasjon ved ett sykehus..men du må til fast legen din... kommer du ikke inn under kategorien så må du betale det selv.... tenkte kansje du ville vite det oxo... jeg har opperert hele magen flere ganger men av andre krunner enn deg... å det har gått på plastkirugi oxo... har fått bort arr og men kan ikke se at jeg har hatt open mage(medfödt) i dag... tape evt i tre mnd etter operasjon for å få finest mulig arr... om det er noe risk for deg er det evt bare en lege som kan svare deg på..... men jeg kan ikke bli operert mere etter alle mine operasjoner.... om det ikke står om liv da=) så bestill en tid hos din fast lege og få han til og se på deg og evt henvise deg til plast kir. lykke til=)
Edelweis Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 heisann, jeg tok en slik operasjon for 4 uker siden=) gikk til fastlegen min å fikk en henvisning til en privatklinikk i tr.heim. fikk time til konsultasjon der og fikk det dekket av rikstrygdeværket=) hadde bra med heng. arret mitt er nå blitt kjempe lite, og det begynner å lysne, magen er flat men har fortsatt noen kilo jeg skal ned. fikk også sydd på plass magemusklene igjenn etter 2 svangerskap. planlegger å få et barn til om noen år. se på bukplastikk.com, der er mange behjelpelige med spørsmål og svar! jeg anbefaler i vertfall å gjøre det om du sliter med magen=)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hei!! Jeg var inne på siden nå, og ser min mage er som mangen av dem der inne, jeg har en fin kropp men magen skillet seg helt ut av resten av kroppen, jeg er singel og er livredd for å vise min mage fram til typen om jeg skulle få en, jeg tør ikke å gå med bikini, og det bulker ut når jeg går med trange topper osv, jeg sliter veldig med dette og jeg har time hos fastlegen 15 april, skal spørre ham da.. Hvor lang tid tar det før man får operasjon om det blir godkjent, og noen tips til hvordan jeg skal ta dette opp med legen??
Edelweis Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 jeg tok opp dette med legen min i oktober, tok en sånn: jeg har bestemt meg for å operere bort magen min, men fikk beskjed om at jeg kunne søke for å få dette dekt av rikstrygdeverket, så jeg tenkte om jeg kunne få en henvisning til en privatklinikk av deg ? (de kan ikke nekte og henvise deg som jeg har forstått, er kirurgen som bestemmer om du får det dekt eller ikke) legen så på magen, jeg hadde på meg ei trang truse som det velta litt ekstra utover, og holdt den ikke inne for å si det sånn. så fikk jeg brev i posten en uke etterpå om at jeg hadde fått kons på klinikken. der hadde jeg på meg klær som viste hvor jævlig det var.. hehe.. tok i litt ekstra mye. fikk klargjøring fra kirurgen, og nå i mars hadde jeg operasjon=)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Det anbefales ikke å få utført bukplastikk før du er ferdig med å få barn, siden det ikke er mulig for mange å gjøre samme inngrep to ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå