Axelia Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Er i uke 30 og har en veldig rolig baby i magen.. Har hatt det hele tiden, og vært på 3 ultralyder som bekrefter at alt er normalt så jeg velger å tro på det. Men allikavel sitter man med en vemmelig følelse i magen.Har 2 venninder som er gravide ca like langt som meg og de "klager" begge over aktiv baby i magen.Det blir litt for mye av det gode og de vekkes om natten. For min del er det sjelden spark,men jeg kjenner baby beveger på seg daglig.Ikke mye,men som sagt hver dag.Har heller aldri blitt vekket om natten.Noe jeg egentlig bare har vært glad for,men som dere vet - _Alt_ bekymrer oss til tider !!! Har tatt dette så smått om med Jm, men hun virker ikke til å synes det er unormalt.... Hvordan er babyen deres ?
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Babyen min var også litt rolig i magen (er 2 år nå...), trur kanskje det hendte en gang at je ble vekket om natta fordi den sparket. Men kjente jo hun beveget seg omtrent hele dagen, noen ganger skikkelig harde spark. Men så lenge UL viser at alt er i orden, er det jo sikkert det. Men som du sier, man blir veldig bekymra. Prat med jordmora di om det, er godt å få snakka om alt man bekymrer seg for. Lykke til videre :-)
soleia Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Babyen her er og ganske roleg av seg. Har eit par gangar dytta innpå med sjokolade og lagt meg på sofaen fordi eg var engsteleg og syntes det var så lite aktivitet. Det pleier funke bra :-) Har aldri vakna på natta pga sparking, men kjenner som regel litt dulting når eg snur meg. Har heller aldri kjent at han sparkar i ribbeina, slik enkelte klagar over. Var til ul for ei veke sidan (er no 33+2) og alt stod bra til. Han var ganske rund og god i magen, så står ikkje på ernæringa i allefall. Så me får tru at dei har det bra inni der, og berre er litt roleg anlagt. Er veldig lett å bekymre seg, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå