Lillemarit Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg er nå i uke 34. Siden jeg våknet i morrest har jeg hatt mensmurringer i magen. Ikke sterke, men såm om at jeg skulle ha mensen. Kan det være noe på gang?? Har en gutt på 1,5år. Han kom i uke 36, men det kom akutt rier da, kjente ingeting før de startet....
Fru Hansen med frøet Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Det kan jo være kroppen som forbereder seg, såkalte kynnere.. Jeg har gått med mensmurringer i rygg og mage i mange uker, men ingen baby enda! Er 39 + 3..
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Hei! Jeg er 36+3 og har hatt mensmurringer i rygg og mage siden uke 33. Det er vel kynnere... modning... Eller noe. Er så rart... for første svangerskapet mitt merket jeg ikke noe (unntatt litt stikninger i underlivet) til noenting før vannet mitt plutselig gikk når jeg var i uke 37. Denne gangen kjenner jeg både kynnere, murringer, nedpress, stikninger osv osv... Er vel bare tegn på at kroppen forbereder seg til det som skal skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå