Gå til innhold

IKM 11.april...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre??? her ingen symtomer jeg, hva med dere??? håper så inderlig det sitter denne gangen selv om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også, men tror vi bomme litt på el denne måneden, telte litt feil. Men man vet jo aldri, så jeg håper alikevel=)

Ingen symtomer, men kjenner heller ikke etter, da finner jeg alltid noe. Nå gleder jeg med først og fremst til påske, da går tiden litt fortere synes jeg=)

Skrevet

ja det synes jeg også den gjør, er hjemme med syke barn, så da går ikke akkurat dagene fort. hadde 3 dager med posetive eltester, hadde sex dagen før testene, alle dagene testene var posetiv og dagen etter så vi burde ha truffet.. har hatt fullklaffe på første forsøk med de to andre og nå er dette 3pp denne gangen så jåper virkelig vi treffer denne pp da blir det 07-08 og 09 barn på oss:-) men siden ingen symtomer eller noe begynner jeg å tvile.

Skrevet

Jeg har IKM 10 april.

Venter i spenning. Ingen symtomer enda.

Tiden går sakte, har tenkt å prøve å teste meg 8.april.

Sist jeg ble gravid fikk jeg veldig ømme pupper , så hvis jeg får det ja da kan jeg juble litt :)

Skrevet

IKM 6 el 7 april på meg. Syklus varierer med 26 og 27 dager. Jeg reagerer med kvalme på ting jeg vanligvis liker, men muligens innbiller jeg meg ting :-S Jeg har også vondt i hodet, men kan komme av søvnmangel.

Mest sikre tegnet jeg har er at gubben drømmer om baby og det har han ikke gjort før!

Men muligens litt tidlig å få tegn, for en lutealfase varer vel i ca 14 dager, og det betyr at egget muligens ikke har festet seg ennå hos deg.

Skrevet

Jeg er foresten fryktelig trøtt om dagene men tror egentlig mest det kommer av en 2 åring og en på 10 mnd som begge har oppkast syken og det kommer begge veier. Så null søvn på meg og min kjære den siste uken. og uken før det ble det laaange kvelder for å få en spire til å klamre seg fast....

Hva er luftfase? er det fra egget slipper til sellene treffer og det fester seg? Hvor lang tid tar det da ca??? Hmmmm...

Spennenede å se om det klaffer for oss denne pp... hadde vært sååååååå bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...