Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Det er skikkelig tøft fortiden,er 20 uker på vei,da de fant ut at lille jenten i magen har ryggmargsbrokk(med vannhode). Vi har tatt det tøffeste valget,og det er og latt den lille jenten få slippe. I går fikk vi det innvilget og første pillen er i magen,så nå er det ingen vei tilbake.....i morgen går turen til sykehuset,og fødselen blir satt i gang. jeg er så trist og lei meg,og gruer meg så forferdelig mye. Vært spark som kommer, føles som det er det siste,og lille mirakel er snart en engel. Helt umenneskelig
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 uff, noe så grusomt dette var fryktelig trist lesing... øsnker dere alt vel og håper dere kommer dere gjennom morgendagen... klem
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 du det er jeg enig i! Det der er helt umenneskelig
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Så forfærdelig trist med jenten deres. Jeg skal be mine englebarn ta henne godt i mot der oppe i englehimmelen. Jeg har to der. Mine små engler som for alltid vil bo i hjertet mitt. Slik blir det nok med din lille jente også. Hun vil for alltid bo i hjertet ditt! Hun vil vokse der, leve der, bli der!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hei, masse lykke til! Høres kjempetøft ut å gå igjennom det dere nå gjør. Føler med dere!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 veldig trist. varme tanker til deg og dine.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Vil bare sende deg en stoor klem og si at det var fryktelig trist!!! Ta vare på hverandre i tiden fremover...
Carina har to små gull Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Sjønner hvor tungt du har det nå og det var så trist å lese.. Fødselen ble satt igang for 5 uker siden, var da i uke 19. Men i motsetning til ditt barn var vårt dødt da vi kom til UL. Hadde også ryggmargsbrokk og en del andre misdannelser. Det kommer lysere dager etter dette, men sorgen kommer til å være der. Bruk de du har rundt deg. Prat og gråt med din kjære. Vårt forhold er blitt mye sterkere etter sorgen vi har fått dele. klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Nå fikk jeg helt vondt inni meg. Dette var forferdelig trist å lese. Det må være helt grusomt vondt for dere... et valg som er så vondt at ingen skjønner det før man er oppi det selv. Tenk å gå rundt å tenke på at den lille tulla deres snart ikke sparker mer. :( Huff, begynner å grine nå. Regn med å få mye reaksjoner her. Bare husk på at dette er deres valg, og deres alene. Håper den lille jenta deres får det fint sammen med resten av englene... sender en god klem til deg
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 alltid noen som må komme med noe piss ja. HI har det sikkert tøft nok som det er,så må jo alltids en komme med tette spørsmål.. sykehuset vet nok hva de driver med,finner ikke akurat et fint ord for det.men det er nok en pille som gjør at babyen sovner stille inn,før fødselen settes i gang. syns det var veldig leit og lese det du har skrevet,og legger til at jeg ville tatt det samme valget,du er tøff. det hardeste valget er som oftes det vondeste og det vondeste det beste.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Nei og nei, så ufattelig trist å lese. Når jeg så overskriften trodde jeg det var fordi du hadde planlagt keisersnitt eller noe, og at du skulle få en frisk baby i morgen, men at du kom til å savne sparka. Jeg blei helt slått i bakken når jeg leste videre, dette er virkelig umenneskelig å måtte gå gjennom for deg og dine, og klarer ikke å sette meg inn i det Håper du har mange rundt deg i tiden som kommer, du vil komme til å trenge støtte nå og det er lov til å føle seg nede en stund etter en sånn opplevelse! Som regel tenker man ikke så mye på historier man leser på nettet, men akkurat deg kommer jeg nok til å ha i tankene framover !
Pengetreet Skrevet 2. april 2009 #13 Skrevet 2. april 2009 Dette var forferdelig trist å lese Som du sier - det må være umennesklig å gå gjennom noe slikt.. Føler veldig med deg nå! Stor trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #14 Skrevet 2. april 2009 stor trøste klem til deg,veldig trist og høre,sender deg varme tanker.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #15 Skrevet 2. april 2009 Forferdelig trist. Jeg får tårer når jeg tenker på dere. Skal tenke på dere i morgen. Varme trøsteklemmer fra meg.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. april 2009 #16 Skrevet 2. april 2009 Uff ,det var trist å lese Har en søster som har opplevd akkuratt det samme og de valgte også å avslutte ... Føler med dere ... Trøste klem .
Mittens ♂♂ Skrevet 3. april 2009 #17 Skrevet 3. april 2009 Herregud, så trist... Det må være helt umenneskelig å gå igjennom noe sånt. Ble helt på gråten nå, ingen fortjener å oppleve noe slikt.. Skal tenke på dere, og sende varme klemmer deres vei..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #18 Skrevet 3. april 2009 Anonym 22.50 igjen: Jeg har tenkt mye på dere i dag og det dere gjennomgår. Klem igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #21 Skrevet 3. april 2009 Gråter med deg! Alle gode ønsker til deg og dine.
Miss Misantrop Skrevet 3. april 2009 #22 Skrevet 3. april 2009 Jeg føler med deg og sender deg noen tanker i natten. Nå er barnet snart hos Jesus.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #23 Skrevet 3. april 2009 Har tenkt på dere i dag, håper det etter forholdene går bra med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå