Gå til innhold

da var jeg gravid yoho

Anbefalte innlegg

Skrevet

posetiv prøve idag,skal til legen imorgen allerede pga 3 stk sa på et år. termin 12122009(syklus på 26 dager)

våger ekke helt å ta av før i uke 9 10 hvis jeg kommer så langt. ellers så koser jeg meg med gullet på 2 år. Ønsker alle en finfin dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye ! HÅPER VIRKELIG den sitter denne gangen :) Velkommen skal du være her på 1 trim, jeg forlater snart, er 11+5 i dag, men 1 trim er en spennende, men ja også engstelig tid ! Håper du får en kjempefin tid :):):)

Skrevet

Hei og gratulerer :) Går nok bra denne gang skal du se, kos deg med den voksende magen.

Skrevet

Heisann! Gratulerer så mye og jeg håper spiren klamrer seg fast! Jeg har foreløpig termin den 11. desember! Så moro hvis vi kan følge hverandre hele veien :) Denne er mitt første svangerskap, så jeg har ikke opplevd sa før. Er fortsatt redd for at noe skal gå galt da. Er litt dumt å finne det ut så tidlig også. Skulle ha funnet det ut når jeg var 10 uker på vei synes jeg! ;)

Skrevet

jeg fikk vite i dag 2.april at jeg er gravid:)) termin 2 desember;) jeg er 5uker og 4dager på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...