jezza Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hadde en lang samtale med forloveden i forgårs. Jeg sa at jeg trengte et svar ang. hva han tenkte og når han så for seg at han ønsket at vi skulle bli gravide... Jeg hatt lyst på barn lenge. Han også, forsåvidt, men han er så redd for alt som følger med; ansvaret, hva man mister, penger osv. Men nå har vi begge faste jobber, en grei leilighet, to biler osv., og vi skal gifte oss til sommeren, så det passer ganske godt nå. Jeg har hintet litt om høsten, og da har han jo mumlet noe som liknet ja... eller tja. Men jeg var ikke helt fornøyd med det, fordi jeg ønsker ikke å overkjøre han, jeg ønsker at vi skal være enige. Det endte med at at vi ble enige om at etter bryllupet (8/8), slutter vi med prevensjon, og håper å bli gravide! :D *lykke!*
Catth Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 så bra, ikke noe er vel bedre enn felles enighet og noe å glede seg til. Lykke til med bryllup og prøving!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Så koselig at dere er blitt enige! Det er uten tvil det beste at begge er enige når det gjelder noe sånt som barn.. Angående bryllup og graviditet så har jeg ei venninne som skal gifte seg i sommer, og nå ble hun uplanlagt gravid (For andre gang på 5 mnder!) igjen og er ca 4 måneder på vei. Hun syter og klager over vond rygg osv osv, og hun har allerede blitt så stor at hun må selge brudekjolen sin, for hun kommer ikke inni den.. Tenk om hun får skikkelig bekkenløsning og må gå på krykker i bryllupet, det hadde jo vært toppen av bryllupskaka... Så jeg hadde ventet selv til etter bryllupet, man vet jo aldri hvordan svangerskapet blir:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå