AprilBaby;) Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Da jeg stod opp å gikk på do idag så kom det ut en hel blodklump..veldig geleaktig..og mørkt men friskt blod.. Ringte føden..og fikk beskjed om at antageligvis er tegningsblødning..og skulle ringe opp igjen hvis jeg fortsatte å blø.. Har sluttet å blø..men klarer ikke slå meg helt til ro.. Termin igår..så venter på at noe skal skje snart..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hmm.. Høres nesten ut som slimproppen min.. men den var det ikke så mye blod i.. men det var endel blodslentrer.. og en anelse friskt blod.. jeg har troa på at noe er på gang snart jeg.. =) Blødning er jo gjerne tegn på at noe er i gjære når det er slik at man er rundt termin.. =)
AprilBaby;) Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Har gått å venta på at noe skal skje i hele dag..og har jo hatt veldig mye kynnere før..men nå føler jeg at kanskje de kan ha gått over til svake rier..kommer med 10 mellomrom..så håper at de tar seg opp og at det skjer noe her nå.. Har vært redd for at skulle komme mer blod idag,men har ikke det.bare litt brunlig utflod...er det normalt a??
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Jeg ville om riene ikke har tatt seg opp til i morgen tidlig ringt føden jeg da.. Om det kommer mere brunlig utflod og.. men det høres for meg ut som noe er på gang da.. Lykke til.. =)
AprilBaby;) Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Ja får bare vente å se..Håper og håper Takk takk! og lykke til til deg også, og takk for svar!
Lille trillle Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Dette høres kjent ut :-) Det var slik det begynte for meg også med første mann. Fikk tegningsblødning rundt kl 19 en torsdag kveld. Hadde lette "mens-smerter" hele den natten. Riene begynte å bli tilta utover fredagen og lørdag morgen kl 7 ble jenta mi født. Så fødselsen er nok "rett rundt hjørnet" :-) Lykke til:-)
AprilBaby;) Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Oj nå blir jeg spent her altså..Litt rart å tenke på at kan skje når som helst nå..spennende! Gleder meg masse nå)
Snuppa & llillebror Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 ..sex funker for å få fart på sakene... LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå