Gå til innhold

Når pynter dere til påske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker egentlig ikke pynte noe annet enn påske egg, men nå er barna så store at de lurer på når vi skal pynte!!

Er det nå til helgen man pynter eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg ville pyntet på onsdagskvelden, man kan vel pyntet på søndag også, da er det jo palmesøndag:-) vet ikke om det er noen regler for det... vi reiser bort hver påske og setter fram litt guleting når vi kommer på hytta onsdag...

Skrevet

ser fra ditt nick at du gifter deg på bursdagen min:-) gratulere.

Skrevet

Pynter ikke til påske hjemme. Eller kun det som ungen kommer hjem fra skole og barnehage med. Og når vi drar på hytta så tar vi det med dit. Pynter så fort vi kommer på hytta etter at vi har fått vaska hytta. Og det er uansett hvem dag vi kommer på hyta. Vaske - pynte.

Har vi ikke vært på hytta, har vi ikke pyntet hjemme heller utover det ungene har kommet hjem med det året.

Mamma prøver iherdig å få meg til å påskepynte. Gir meg påskegaver på forskudd med lys, servietter og litt pynt. Men det fungerer veldig dårlig, noe som går dårlig hos min søster også. Påskepynt er kun på hytta for min del.

Skrevet

Jeg har også bursdag da!!

Her har det aldri blitt pyntet før i år. Dvs: har en trollkvist med seks glassegg på. Pluss at Lillewirre har ett stort pappegg som hun har malt på( ark som er klippet i egg-fasong) hengende på døren sin.

Vi skal jo uansett på ferie. Så det er mest for hennes skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...