gravid igjen :) Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 ammingen går fint og barnet er 4 dgr. når er det lurt og vende barnet til bruk av smokken??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Når det er "lurt" vet jeg ikke, men med begge våre har vi begynt nokså kjapt etter vi har kommet fra sykehuset, dvs 3-5 dager eller så. Ikke mye, bare som avlastning til puppen når de har fått mat men fortsatt vil suge (funker jo dårlig med supervonde pupper), evt til innsovning om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå