tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Berneisesaus eller hvitløkssmør. Og skinkebiter!! Mmmmm!!!
It's all about me Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 MASSE kryddersmør, salt og ost er uunværlig. Men sier ikke nei takk til litt skinke også.
marsbaby:-) Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Skinke eller bacon, rømme med hvitløk i, purreløk(NAMM!!!) og ost
Musemor med tre søte små Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Finhakket bacon stekt, rømme, kryddersmør, mais, paprika
fru tekopp Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Kommer ann på om det er poteten som er middag, eller om den er tilbehør. Som middag: rømme kryddersmør (masse) hakket og sprøstekt bacon mais revet ost (masse) Som tilbehør: rømme kryddersmør
♥♥♥ Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Å... Bakt potet er så godt!!! Bacon eller skinke, kryddersmør, rømme, mais, løk og ost. Nam nam!!
camilla^ Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Skinke Bacon Mozarella Kryddersmør Rømme Må jeg ha. Sukkererter finkuttet syns jeg er godt å ha til, men glemmer det som regel. Gubben og unger må ha masse mais.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2009 Tuusen takk! Er det godt med stekt champignon oppi tro?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. april 2009 #14 Skrevet 2. april 2009 Biffstrimler ved siden av om det er til middag, i tillegg salat, mais, masse hvitløkssmør/kryddersmør. Om det er kveldskos pleier jeg bare ha mais og kryddersmør...
Gjest Skrevet 2. april 2009 #15 Skrevet 2. april 2009 Jeg lager en egen variant i dag. Når poteten er myk, så ta den ut, lag en åpning i den og grav ut innholdet. Gjør dette med 4-6 store poteter. Mos innholdet grovt med en gaffel og bland i en pakke smørost (krydderost), noen 22 med rømme, litt smør, en boks mais og smak til med salt og pepper. Fyll dette opp igjen i potetskallene så godt det lat seg gjøre og strø ost over, og evt paprikakrydder på toppen. Gratiner til osten er smeltet. Dette er supergodt! :-)
Gjest Skrevet 2. april 2009 #16 Skrevet 2. april 2009 Smør og varme baguetter. Biff! Eller tacokrydret kjøttdeig og salat med en god dressing til
Gjest Skrevet 2. april 2009 #17 Skrevet 2. april 2009 Jeg gjør følgende. steker : squash, paprika,løk,bacon og mais sammen. Når potetene er ferdig har jeg i litt hvitløksmør i bunn, så har jeg oppi litt ost, deretter grønnsakene, og samboeren min vil ha bearnaisesaus på toppen (det liker ikke jeg) NAM, dette skal vi ha til fredagskos imorgen!!
Gjest Skrevet 2. april 2009 #18 Skrevet 2. april 2009 Er sær, og vil helst bare ha smør til, til nød kryddersmør. Elsker smaken av selve den bakte poteten når det er en skikkelig god potet:-)
Blir en til to? Skrevet 2. april 2009 #19 Skrevet 2. april 2009 Masse ost, rømme, mais og sweet chili saus = obligatorisk. kan ha kyllingfilet/Strimler, krydra kjøttdeig, skinkestrimler e.l. stekt squash, stekt champingong, vanlig salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå