Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Dere som klorer dobørsten - hva klorer dere den i? Altså, bruker dere en bøtte eller hva? Den kan jo ikke brukes til noe annet etterpå. Tenkte at det kanskje var på tide at den fikk seg en liten oppshining
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 jeg har klor i den "koppen" som børsten står i.. også heller jeg alt i do etterpå.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Har bare litt klorin i den lille bøtten kosten står i. Hva mener du med at den ikke kan brukes til noe annet etterpå? Er den en annen bøtte du mener? Det er jo kloret:) Det er det som er poenget med klorin; det blir rent;)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Her i huset rengjør vi ikke en dassbørste. Det koster såpass lite at det er noe jeg kjøper ofte. Bytter heller ut børsten enn å rengjøre den. Urk.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Kjøper ny når det trengs - ca en gang i uken. Da slipper den å bli skitten:) Dassbørste er skikkelig disguisting, men man må liksom ha det og.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Ny dobørste en gang i uka..??? Jeg vasker ikke doen så ofte en gang, jeg...
camilla^ Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Når jeg vasker doen heller jeg over klor når jeg er ferdig, slik at den settes i skålen sin med kloret på. Tror gubben gjør noe lignende når han vasker do også. Igrunn han som vasker badet mer enn meg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Vi har et sånt metall-sett som det er ikke går an å skifte dobørsten med. Vet jo at poenget er at det blir rent med klor, men kunne allikevel ikke tenkt meg å bruke en bøtte jeg hadde hatt dobørsten i til noe annet etterpå.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Du kan jo bruke søppelbøtta. Den bruker en jo bare til søppel ellers:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Jeg vasker wc & vask hver dag jeg - støvsuger alle gulvene annenhver og/eller hver dag. Har litt mani:) Hilsen meg som bytter dassbørste en gang pr uke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå