mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Har så langt bare hørt bra om landet, men er alltid skeptisk til noe nytt. Og dette er jo ikke engang selvvalgt:-DD (les innlegget om at nå blir det utenlandsreise på oss likevel)
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Synes det er veldig bra der. Var der da jeg gikk gravid og året etter. Vi reiste ikke charter, leide leil. 20 min, fra Split, et lite hyggelig sted. Reiste hit fordi venner har ferieleil. der. Billig mat, rolige folk, rent og pent, barnev. men ikke fin sand på strendene, småstein i stedet. Vi kjørte en del rundt og det var et sted på andre siden av Split som var fantastisk flott..........husker ikke navnet, (elendig å huske navn:(), men det er et typisk feriested. Split er en fin by, masse shopping, brosteinsgater osv. Jeg anbefaler Krotaia Legger ved link for feriehus, dere kan fly ganske billig. www.sea-homes.no Seriøst firma !! Bare spør mer :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Novigrad heter stedet:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Pula er nærmeste flyplass.
Gjest Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Pula ? hehe og nå begynner jeg å bli overtrett, har ikke hørt om stedet, men sikkert fint......heldigriser :-D
Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Ser det er på samme side, langs kysten , sikkert 20 mil i fra. Dette blir bra :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 He he, ja du får uttale det litt Kroatisk, ellers blir det bare pinlig. Glad jeg ikke er fra Stavanger lizzom;-) Tog du `an??
Karomamma Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 He he, nice flyplass!! Men spøk til alvor: det høres jo bare knall ut!! Go go go! Herlig med en "uventet" utenlandstur og som du sier, ikke akkurat som å bo på hotell her hjemme i hverdagen med to barn. Kos dykk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå