EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Halloisen igjen, hvordan står det til med deg om dagen da ? Her har kvalmen dempet seg noe, mindre spy er det også, så da går det jo fremover gitt. Var på ultralyd på mandagen denne uken, den lille hadde det bra og sprellet og tullet inni der, veldig gøy å se Ellers så skal vi på privat 3D ultralyd i dag på Balderklinikken, måle nakkefold, + få oss en 3D opplevelse hehe ! Samboer insisterte, så da blir det det, jeg trengte egentlig ikke, men om han vil så er jo den saken grei Snart er det ut herfra med oss håper jeg, 11+5 idag, ergo jeg skal inn på 2 trim til søndag ! Jippiiii ! Det blir en god følelse vet jeg
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Oj,se her jo. Fant tråden Jo, her går det fint tror jeg. Har ingen indikasjoner på annet,så da får jeg tro at alt er i orden. Ellers blir jeg gal Skal ut og gå en tur med min far og kose meg,før foreldresamtale med barnehagen og henting av verdens vakreste Har ikke spottet eller noenting, så syns liksom det er rart dette. Har vært så vandt med farge på papiret i tidligere svangerskap, men nå har vi jo oss ikke engang,får ikke lov,- så ingen farge av noe. Hehe, drømmene mine tar av for tiden da,- savner visst sengehalm-aktiviteter....Må konsentrere meg når jeg våkner for å tenke på andre ting Kanskje jeg skal ultralyde meg.... Hmmm...Er jo uke 11+2 nå. (Skjønner ikke helt, legen sa 9+4 da jeg var hos ham den gang,men babyverden sa 9+2,- begge med samme termin...Så jeg vet ikke hva som er rett alltid. Men jeg følger babyverden,jeg. Da kan jeg sjekke Jeg kan jo da etterhvert ta utvendig ul, og da er det straks litt morsomt,for paps og mamsen kan være med. Tilogmed datteren vår Slik vi gjorde det da jeg gikk gravid med henne var at først gikk jeg og pappaen inn, slik at vi så at alt var ok,- så hentet vi min mor inn etterpå så hun fikk se. Hun ble jo sååå rørt stakkars, for hun hadde aldri sett ultralyd før Ang formen så er den rimelig bra. Det har begynt å murre litt i halebeinet,håper det bare er minner om bekkenløsningen forrige gang. Nekter å tålerere den ennå. Jeg er så godt som ikke kvalm lenger,- spiser druer hele døgnet og drikker som en hest. Men har dundrende hodepine som spiser opp tinningene mine, - jeg har tatt paracet nå hver dag i to uker sikkert. Hvilket jeg ikke liker, men aldri mer enn 1-2 hver dag. Klarer ikke å tenke ellers... Flytt inn på 2. tri du, jeg kommer snart etter. Tror vi tullinger føler oss tryggere der inne. Da ser vi at dette går framover Da skal jeg ut og spise lunsj og så ut på tur Talast,min due
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå