Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Sikkert mange som har spurt om dette allerede, men hva har dere på arvingene når dere er ute og går tur om dagen? Om dere bor i Østfold. Ser at det allerede er 6 grader ute nå. Blir det for lite å kutte ut den tykke vinterdressen nå og ta en tynnere fleecedress eller skal jeg heller ta den tykke dressen og bare ha body og strømpebukse under?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg har fremdeles ullundertøy på ungen (med bare en liten selekjole over så det ikke blir for varmt inne). Ull fordi det puster og fordi det kan være kald og skarp luft i april. Jeg bruker ikke fleece fordi jeg synes det blir klamt. Hvis barnet løper ute, blir varm og svetter, vil det bli kaldt når det for eksempel setter seg for å spise i skogen. Mens ull holder på varmen. Hun skifter mellom å bruke bare ulleundertøy og dress, ullundertøy, tynn ulldress og regntøy eller ullundertøy, tynn ulldress og uforet parkdress. Jeg synes det er vanskeligst å vite hva slags skotøy hun skal ha. Det er mange vann og leiredammer i bhg, så kan ikke begynne med joggesko, cherrox er varmt og tungt og gummistøvler klamt. Og nå skjønte jeg at du helt sikkert snakker om en liten baby i vogn. (Gravid og surrete om dagen). Du kan helt sikkert droppe den tykke dressen. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå