Heidi <3 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 hei noen som veit om en plass der man kan ta dette? og om de er flinke og har bra utstyr? og hva er pris på slik ul? noen med erfaring?
Irene Adler Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 http://www.medicus.no/ 1350 i flg prisliste for 3D UL.
Heidi <3 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 noen som har erfaring med denne undersøkelsen? er de flinke der, og har de bra utstyr slik at det er verdt pengene.. har så veldig lyst at sjekke kjønnet engang te så jeg bli heilt sikker på at det er en jente.. er det da like bra å ta en vanlig ul?
Kurt Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Vi har vært på vanlig UL på Medicus og hadde en veldig fin opplevelse. Jeg tror de kan se kjønnet like godt med vanlig UL som med 3D, avhenger vel så mye av hvordan fosteret ligger.
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 åå, har du vært på ultralyd å fått hørt at det er jente, så koselig
Heidi <3 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 ja, var på ul tirsdagen og hun sa at hun trodde ganske sikkert det var jente, men syntes liksom ikke hun var så veldig overbevisende, så har veldig lyst å sjekke det engang til.. ja kansje jeg skal drar ned å høre med de på medicus da:) takk for svar folkens..
Julispire! Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Var på Heimdal Helsehus på tirsdag, kostet 1000,- Babisen lå i værst tenkelige posisjon, og i tillegg med hendene i ansiket, men er fornøyd likevel! =)
PennyLane78 Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Jeg var på 3D på medicus i går. Bebisen var 'umulig' og nektet plent å vise seg fram:p Det ble 40 minutter med titting, et delvis brukendes bilde, men allikevel en positiv opplevelse. Fikk sett mye bevegelser, bekreftet kjønn (jente) og fikk vite at alt såg bra ut. Vi slapp unna med å betale 800 kroner heldigvis så da var det greitt nok. Er jo ikke legen sin feil at bebisen bare ville ligge med hodet ned og inn mot ryggen min heller hehe. Utrolig hyggelig og behagelig lege: http://www.medicus.no/hvem-er-vi-/erling-ekerhov-gynekolog.html Lykke til
Heidi <3 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2009 okei, jeg får se meg litt om da.. var jo en del billigere på heimdal da.. så tror kansje det blir der jeg.. men takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå