Gå til innhold

Burde ikke melken forsvinne snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to uker siden jeg sluttet å amme, men hvis jeg klemmer på puppen kommer det fortsatt melk. Burde ikke den forsvinne snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok vente lenger. 2 år siden jeg sluttet å amme, og jeg kan klemme ut melk enda. Bruker det som nesedråper når ungene er forkjølet. Kjekt. Melka blir lenger for hvert barn er min erfaring.

Skrevet

melken kan være der leeeeenge etter du har ammet;) kjenner flere som har det fortsatt, som har barn på 5-6 år osv;)

Skrevet

Oisann, føler meg litt naiv nå. Jeg som trodde den forsvant med en gang :) Jaja, tusen takk for svar.

Skrevet

Jeg sluttet å amme for snart ett år siden, og det kommer fortsatt melk hvis jeg klemmer. Oppdaget det første gang for et par uker siden, og ble meget overrasket... trodde jeg var gravid igjen.

Så godt jeg leste dette innlegget, for har nemlig lurt på det samme:)

Skrevet

det er veldig stor forskjell på folk.. det tok vel 2 dager fra jeg sluttet å amme til det ikke kom en enste dråpe ut....

Skrevet

Jeg har hele tiden slitt med for lite melk så hadde jo forventet at melken ville forsvinne med en gang, derfor var det en kjempeoverraskelse når det kom ut melk etter så lang tid.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...