Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Det er to uker siden jeg sluttet å amme, men hvis jeg klemmer på puppen kommer det fortsatt melk. Burde ikke den forsvinne snart?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Du må nok vente lenger. 2 år siden jeg sluttet å amme, og jeg kan klemme ut melk enda. Bruker det som nesedråper når ungene er forkjølet. Kjekt. Melka blir lenger for hvert barn er min erfaring.
*toppris* Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 melken kan være der leeeeenge etter du har ammet;) kjenner flere som har det fortsatt, som har barn på 5-6 år osv;)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Oisann, føler meg litt naiv nå. Jeg som trodde den forsvant med en gang Jaja, tusen takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg sluttet å amme for snart ett år siden, og det kommer fortsatt melk hvis jeg klemmer. Oppdaget det første gang for et par uker siden, og ble meget overrasket... trodde jeg var gravid igjen. Så godt jeg leste dette innlegget, for har nemlig lurt på det samme:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 det er veldig stor forskjell på folk.. det tok vel 2 dager fra jeg sluttet å amme til det ikke kom en enste dråpe ut....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg har hele tiden slitt med for lite melk så hadde jo forventet at melken ville forsvinne med en gang, derfor var det en kjempeoverraskelse når det kom ut melk etter så lang tid. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå