ladand# 02.09.06 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 for andre gang:-). Fikk rede på at jeg er gravid igår etter å ha vært hos lege. Spiren satt i 4 pp. Har ei lita datter fra før på 2 1/2 år, så dette blir nok aktivt fremover:-).
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hei og velkommen inn hit Gratulerer med ny spire! Jeg også har en datter på 2 1/2 år,hun ble født 26.09.06,så vi får ganske så lik familie,vi da Koselig! Jeg hang mye her inne back when,kos å være tilbake igjen
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Velkommen inn her ladand, husker du meg ? EnJente_m_EnJente, vært på bimtreff sammen mener jeg ganske bestemt hehe ! Fikk snuppa mi via ks 30aug 06 ! men var i septemberklubben da jeg hadde termin 14 september. Lykke til videre, koselig å se så mange gamle bekjente her, dukker stadig opp
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Møttes ikke vi tom. i kantinen på sykehuset ? Ullevål ? Vi fikk jo veldig tett !
ladand# 02.09.06 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Hei, er på påskeferie så jeg fikk ikke logget meg inn. Joda så nicket ditt, måtte le litt. Når skal du ha??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå