Gå til innhold

hvor skal dere i Påsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal være hjemme .blir det en dag med dårlig vær,skal tak og vegger på kjøkkenet vaskes,ellers tar vi det som det kommer.planlegger ikke så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal også være hjemme..

Skal på riksen en dag, så mannen kan avlegge prøve...

Også skal vi pusse opp litt + får besøk av familie :)

Håper på fint vær så vi kan begynne å bruke solveggen på balkongen og gå mye turer i fri dagene.

Skrevet

her blir det også hjemmepåske

Skrevet

Skal en tur til søsteren min på østlandet, ellers har vi lovet ungene å sette opp trampolina etter vinteren så det blir vel litt rydding og ordning på utsiden her..

Skrevet

Her er det ingen påske uten hytte på fjellet..

Koser oss der med ungene.

Håper også på fint vær så vi får tatt noen ski og scooter turer. :) Blir det bra vær tar vi alle middagene rundt bålet ute. Er bare så herlig med egen hytte. ;)

Skrevet

Litt hjemme, litt på hytte og litt til min mor (bor ved havet) og så skal vi ta det som det kommer... KOmmer an på vær og vind. eldste skal til pappan sin neste helg også så da blir det litt kjæreste tid og ro ..

Skrevet

På hytta på Blefjell, og hjemme på verandaen :D

Skrevet

Ungene drar på fjellet med farmor til helga.

Når de kommer hjem onsdag drar vi på hytta. Aner ikke hvor mange som blir der. Har en søster som snart sprekker, så da blir vi nok barne og hudenpassere om hun skal føde. Og jeg håper hun føder kjapt, for jeg har lyst til å kose med en baby i påsken.

Men planer om å gjøre minst mulig, og bare kose meg med ungene.

Skrevet

Beredskapsvakt på fjellet i 3 dager, siden skal vi treffe gode venner og kose oss i finværet, forhåpentligvis.

Skrevet

Vi skal ha barndåp hos "fammo og faffen" 1 påskedag:) Jenta vår er da 11 uker.. Så skal vi være ute, gå turer og ja.. Bare kose oss ;)

Skrevet

Til Tjøme.

Her er det alltid påskeferie ved sjøen :)

Skrevet

blir været bra,drar vi til hytta på Nesodden,ellers blir vi hjemme

Skrevet

vel med termin i påsken så håper vi på påskebaby. og da skal vi velkansje en tur på føden og barsel.

;p

ellers blir vi nok hjemme. er lei av å vente på lile vennen men han kommer når han er klar får en håpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...