Silja FullFres McQueen Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Lurer på å kjøpe meg en HTC touch diamond, men er ikke heeelt sikker... Noen som har en sånn tlf her, og kan dele erfaringer? =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Min Kjære har, og er kjempefornøyd:-) Den har litt for mye "utstyr" til at jeg trenger en såpass dyr telefon, ikke forstår jeg alt heller:-) Men den er veldig fin og visstnok veldig bra, og funker veldig fint med tanke på mail og andre finesser:-)))
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Hmm, okei =) Får se hva jeg finner ut, jeg trenger jo egentlig ikke alle de funksjonene heller.. Men må ha meg en ny tlf, og sitter nå og ser litt da.. =) Takk for svar =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Men når det er sagt så er det en veldig flott telefon da, den kan både ringe og sende sms;-)) Hadde jeg villet lagt litt penger i en telefon hadde jeg mye heller valgt den enn I-phone.
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Hehe, fantastiske greier med andre ord? Ja, får se.. Lurer litt på Sony Ericsson W902 oxo sjø, jeg heller litt mer mot den. Ikke så avansert, og veldig bra kamera
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 He he, ja man må jo se litt på behovet også;-))
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Ja sant Så har jeg litt vegring mot sånne high-tech telefoner.. Hehe.. Er et vanedyr, og holder meg mest til det kjente Skal sies at jeg er storfornøyd med telefonen jeg har, og har egentlig ikke lyst til å bytte den ut. (Sony Ericsson W890), men har byttet abb. og er ikke sikkert jeg får operatørlåsen fra telenor. (Eller, får den sikkert, men det tar vel litt tid). Dessuten har tlf begynt å fjuske litt.. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå