Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En Til Kanskje, begynner på 5pp nå.

Håper'på'barn

xoxo P.

Lille krølle 10 pp

Rotte-Mamma: 4pp etter SA.

Yannie

Noen tegn til TR???

Er så spendt på om dere klaffer ???

Her venter jeg i spenning til i morgen eller lørdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ingen tegn til TR her nei, men fikk negativ billigtest igår, så tviler på det er noe på gang.. men så lenge TR ikke dukker opp er det vel fremdeles håp? :) Har jo hørt at noen ikke tester positivt før opptil to uker etter IKM, så vi får bare vente og se:)

Kjenner du tegn på at noe er på gang?

*klem*

Skrevet

Hallo hallo.

Ikke noe tantebesøk, en svaaakt positiv Billige-tester mandag, en neg CB dig i går morges, og en svaaakt positiv B-t igjen i går kveld.

Jeg skjønner ikke dette jeg. Må vel kjøpe en CB dig til snart.

Skrevet

ikke noe tante rød nei:)

testet 29 mars men fikk neg, så tror ikke det er noe der. men er jo lov å håpe:)

skal teste når jeg får testene i posten om 1 dag eller 2:)

Skrevet

Ikke enda her nei........>Testet tirsdag og onsdag (svake,svake menneske) tør nesten ikke si dette høyt en gang men : testet med quick response begge gangene, tirs ikke morgen urin og helt klart negativ innen tidsfristen men da jeg så på den igjen en times tid etterpå (hadde til og med kastet den i bosset for at jeg ikke skulle se på den) var det en svak strek der. Ons var det en svaaak strek innen de 5 minuttene var gått. Stort men: Jeg har blitt lurt før:-) Har naturligvis alle symptomene i verden også:-) Vurderer å teste med CB digital en av de nærmeste dagene. Har egentlig gitt meg selv frist til tirsdag men spørs om jeg klarer og vente så lenge??

Skrevet

Fremdeles ingen TR men negativ test........ ARG!!

Skrevet

Så spennende da!!!

Jeg skal ha TR i dag. Er veldig spendt sitter å lurer på om jeg sal ta en test, har kun 1 men skal på påskeferie i morgen. det hadde vært fint å vite om jeg kunne ta meg et glass vin?? Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...