~Tjorven,overtid~ Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg er 11+0 i dag...men her på bim står det jeg er i uke 12.. Vet jo att jeg er 11 fullgåtte,slik att jeg går i 12 uke.. Sier dere da att dere er feks. 11+2 eller att dere går i 12 uke?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Ja jeg er nå 11+5, og sier at jeg er i uke 12, og har gått 11 fulle uker sant Er slik man regner det.
Abracadabra Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 pleier å bare si feks syv og en halv uke. (er syv+4 i dag eller noe sånt?) så da var jeg syv uker i to dager, så er jeg syv og en halv uke til jeg kommer til 8+0 igjen. hehe. men det er jo ikke mange som vet det enda da... det er andre svsk dette her så jeg må innrømme jeg er ikke så nøye på dagtellingen denne gangen som jeg var i første - hehe. derfor blir det mer ca-regning her.
Trejenter? Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Er 16+1 idag, sier jeg er 16 uker - 16 1/2 uke osv, eller bare i 4 måneden. Stemmer vel kanskje ikke eksakt men ca. For meg selv holder jeg tellingen ganske precis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå