Gå til innhold

Ang orgasme igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes en "innvendig" orgasme ut som en "utvendig" orgasme? Hvis ikke, hva er forskjellene?

Jeg har kun fått utvendig orgasme, og kan virke som om jeg aldri vil få oppleve en innvendig, så er nysgjerrig på hvordan det kjennes ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig veldig sjelden jeg får bare innvendig orgasme, har ikke fått det med mannen min faktisk, bare med en x.. nå for tiden er det som regel en kombinasjon.

En innvendig (gpunkt) er for meg mye kraftigere - og kan fortsettes (holdes ved like) mye lenger..

Utvendig blir jeg så overfølsom når det har gått for meg, at det ikke er noe vits i å fortsette..

Men for meg betyr dessverre størrelsen noe for at jeg skal få gpunkts orgasme.

Skrevet

Takk for svar!

Har så lyst til å oppleve en innvendig orgamse... kanskje jeg må kjøpe en stor dildo... føler ikke at mannen min har liten, men kan jo være den ikke er stor nok..

Skrevet

Har lest at det dessverre ikke er alle som kan få gpunkts orgasme..

Men et tips er at mannen min fingrer deg, og presser fingertuppene opp mot skjedeveggen... Det funker på meg :)

Skrevet

hihi, må bare smile litt... antar du mente å skrive "din" istedet for "min", men hvis du har han til utlåns så får du heller gi beskjed;)

Skrevet

haha så bra :)

Det så jeg ikke ;)

haha ja du får bare si ifra hvis det ikke skulle funke med din :)

Skrevet

hehehe... skal teste det ut i kveld, så hører du fra meg;)

Syns jeg ser for meg mannen din når du sier du har leid han ut for å hjelpe en diber med innvendig orgasme!! :D

Skrevet

hehe ja det gjør jeg også..

vet ikke hvem av oss som hadde ledd mest da, men jeg tror kanskje det hadde blitt meg, mens han satt litt skamfull i en krok og gikk gjennom listen for "gyldig skilsmisse" :)

Lykke til

Skrevet

Hehe, har DEN filmen i hodet nå!! :D

Tusen takk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...