Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hostet en stund nå,men ble verre mandag. Broren på 3 år fikk påvist halsbetennelse mandag.

Reiste med henne til legen tirsdag. Litt rød i halsen, men crp var fin. Fikk Bricanyl for hosten.

I går og i natt har hun hatt feber. Nå var den normal, men hoster og er ganske tungpustet. Usikker på hvor lenge jeg bør se dette ann siden hun er så liten...

Hva mener andre erfarne mammaer her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser hun? Har hun flere tissebleier i løpet av døgnet? Så lenge almentilstanden er fin og hun gir god kontakt, så kan du se det an. På en annen side synes i alle fall jeg det er kjekt å ha en lege til å se på barnet før natten kommer!

Du skriver at hun er tungpustet og det er verdt å sjekke med en lege synes jeg. Puster hun raskt og med inndragninger så er hun besværet og trenger kanskje litt hjelp. (Inhalasjoner eller evt antibiotika om det er en lungebetennelse på vei).

God bedring:)

Skrevet

Drikker iallfall, men grøt vil hun ikke ha. Sutrer endel. Får se det an litt... Ikke så lett å vite alltid n¨år de er så små.

Skrevet

Dere var hos lege på tirsdag, og hun har fått feber etter det?

Da kan man vel si at tilstanden har forverret seg, og det kan være lurt å ringe legen. Vi var hos legen i går, men baby på 5 mnd. Fikk beskjed om å ta kontakt igjen om det var forandringer i allmentilstanden. Lykke til! Syke barn er ikke noe kjekt.

Skrevet

Ja, får ta en telefon. Har ikke feber nå, men er "varm i kroppen". Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...