Gå til innhold

Dramaqueen på 9 måneder!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått ei skikkelig dramaqueen i huset!!

Egentlig er ho en solstråle uten like,men dere skulle sett ho om ho ikke får viljen sin..da legg ho seg ned på gulvet og hyyyler...har jeg gådd f.eks på kjøkkenet kan ho bevege seg en halv "krabbing" før ho igjen må hiiiive seg med ansiktet i gulvet og hyyylskrike....!!

ho e så skjønn at det er helt sykt...hehe...trur vi kan få en kamp me ho her etter hvert ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det hørtes kjent ut :-) Har en her på 8,5 mnd som er likedan :-P

Skrevet

Vår også. Han er 14 mnd nå, men har holdt på sånn siden han var 9-10 måneder. Trodde ikke de kunne være sånn når de var så små jeg...

På samme måte som med din så er han også superblid og en riktig storsjarmør vanligvis, og ihvertfall når vi treffer andre, så det er jo ingen som tror meg når jeg sier at han får disse anfallene hehe ;-)

Det ser jo litt morsomt ut da, når han slenger seg ned på gulvet, vrir seg rundt og banker i gulvet....

Skrevet

det ser jo hysterisk morsomt ut!!

fikk høre igår at oldeforeldrene nekter å tro at ho noen sinne skriker..

og er jo sjeldent at ho skriker av smerte..men for å få sympati og oppmerksomhet??gud hjelpe meg altså...snakk om å være utspekulert!!!

ho hever til og med hodet til tider for å se om vi følger med før ho fortsetter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...