Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg hadde ikm den 27 mars, den 23 mars testet jeg negativ, den 24 mars får jeg en kraftigblødning som varer i 3 dager, litt småblødninger ett par dager til. Jeg har etter dette slått meg med ro på at jeg IKKE er gravid. Så kommer søndag 29 mars, jeg blir utrolig kvalm på kvelden, løsmaget neste dag og tenker at jeg har fått omgangssyken. I dag torsdag 2 april, er jeg fortsatt kvalm og begynner å lure? Hva skjer? Jeg kan da vel ikke være gravid? Jeg har 2 barn fra før, har kjent denne kvalmen før! Men det er vel ikke mulig, ønsket jeg så sterkt å bli gravid at hjernen min lurer meg? Synes det virker for dumt å ta en test, jeg har jo blødd. Lurer bare på om jeg må kjøpe en, men herregud...Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hadde tatt en test engang til for sikkerhets skyld. Selv tok jeg 4-5 tester da jeg var gravid med andre mannen + 1 gang hos legen for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 kjøp en test så slipper du å lure..... bedre å vite hva som skjer evt ikke skjer med kroppen din...enn å gå å undre slik som du gjør nå... Siden du spør, så kan du jo være gravid altså....mange har blødninger uten å miste barnet sitt også....(hvis du skulle ha/ha hatt barn i magen nå) mens andre hopper over mens uten at det er baby i maven.... lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå