Gå til innhold

Et lyspunkt: Vi forlovet oss i dag! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 10-års dag i dag, og jeg håpte men forventet absolutt ikke noe mer enn en normal jubileumsdag; god middag og kos.

Men i morges så kom han inn på stua idet jeg var halvveis gjennom frokosten, satte seg ned i sofaen ved siden av meg og ga meg en liten innpakket boks. Han sa at han ikke klarte å vente til i ettermiddag slik som han hadde tenkt. Det var da jeg kom på at dette kunne være noe annet enn ørepynt eller smykke i 10 års gave... :-)

Idet jeg åpnet boksen og fikk se den skjønne ringen spurte han meg om jeg ville gifte meg med ham! :-D

Nå blir det bryllup!

Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om noe som helst i dag?? Jeg som har en viktig presentasjon senere... he he

I ettermiddag skal vi gå sammen til gullsmeden og finne ringer som passer oss begge. Jeg har ikke slanke fingre så ringen passet ikke helt. Men jeg nektet å la ringen ligge i eska i hele dag så jeg har den på lillefingeren! :-D

Jeg går bare og smiler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuleeeeraa!!!! :D Så fantastisk start på dagen!! Nå blei eg og litt glad her, te tross for 3 timer søvn bara...og eg e pokker meg morgengretten og!! Hehe!! Koooselige nyheter ein grå morgen!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye. :-)

Skrevet

Så utrolig koselig! Gratulerer så mye :)

Skrevet

Å grattis til dere begge to (",)

bedre kan det vel ikke bli????

å lykke til i butikken i dag(",)

til lykke med dagen ozo (10 år)

store 3X3 hurra for dere i dag....

Skrevet

Gratulerer. Så koselig å høre.

ps. Jeg har heller ikke slanke fingre, så min giftering er større i omkrets en mannens. Gullsmeden måtte dobbeltsjekke målene :)

Vi kjøpte på Mestergull, der har de noen skikkelig fine i hamret gull i den serien de kaller Lykkeringene.

Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelsen og 10 års dagen.

Så utrolig gøy da....

Skrevet

Å, så koselig da! Gratulerer så mye=)

Skrevet

Hurra for dere. Gratulerer så mye, og nyt dagen. Masse lykke til fremover, så får vi håper den snarlige fremtid gir dere noe mer enn gull og glitter...:-)))

Skrevet

Gratulerer!!! Giftet meg i januar, det var fantastisk, mye bedre enn jeg hadde håpet, selv for en ikke-romantiker:) Lykke til med planlegging og ikke la dere psyke ut av alt dere "må" ha og gjøre. Gift blir dere uansett! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med 10 år og forlovelse!! :D

Skrevet

Gratulerer så masse med forlovelsen, gud for en deilig start på dagen det må ha vært!!:) Skjøner godt at det er vanskelig å tenke på noe annet, men gud så koselig da!:) Lykke til med bryllupsplanene!!:):)

Skrevet

Ååååååå - gratulerer sååååå mye!!! Det høres kjempekoselig ut!!!

Den 14 juli 2009 har jeg vært gift i 2 år!!! Bryllupet var nydelig og en drøm som gikk i oppfyllelse. Det er bare å glede seg!!!

Vi valgte å ha ett lite bryllup, kun nærmeste familie, vi var bare 15 stk!

Hadde ett kirkebryllup og feiret på Soria Moria Slott (eventyrslottet) - bare synd det striregnet den dagen så utebryllup ble innebryllup, men like fantastisk for det!!! Regn i sløret betyr jo også lykke!!!

Åååå - dere må ha lykke, lykke til =)

Mange klemmer fra

Skrevet

Gratulerer sååå masse.

Klem fra meg :)

Skrevet

Ååååh så herlig!!!! Gratulerer sååååå mye!!!!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Og lykke til med bryllupet:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...