Tweak Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Vi har 10-års dag i dag, og jeg håpte men forventet absolutt ikke noe mer enn en normal jubileumsdag; god middag og kos. Men i morges så kom han inn på stua idet jeg var halvveis gjennom frokosten, satte seg ned i sofaen ved siden av meg og ga meg en liten innpakket boks. Han sa at han ikke klarte å vente til i ettermiddag slik som han hadde tenkt. Det var da jeg kom på at dette kunne være noe annet enn ørepynt eller smykke i 10 års gave... :-) Idet jeg åpnet boksen og fikk se den skjønne ringen spurte han meg om jeg ville gifte meg med ham! :-D Nå blir det bryllup! Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om noe som helst i dag?? Jeg som har en viktig presentasjon senere... he he I ettermiddag skal vi gå sammen til gullsmeden og finne ringer som passer oss begge. Jeg har ikke slanke fingre så ringen passet ikke helt. Men jeg nektet å la ringen ligge i eska i hele dag så jeg har den på lillefingeren! :-D Jeg går bare og smiler!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Gratuleeeeraa!!!! Så fantastisk start på dagen!! Nå blei eg og litt glad her, te tross for 3 timer søvn bara...og eg e pokker meg morgengretten og!! Hehe!! Koooselige nyheter ein grå morgen!!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Så utrolig koselig! Gratulerer så mye
(",)snartimål (";) Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Å grattis til dere begge to (",) bedre kan det vel ikke bli???? å lykke til i butikken i dag(",) til lykke med dagen ozo (10 år) store 3X3 hurra for dere i dag....
TogT Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer. Så koselig å høre. ps. Jeg har heller ikke slanke fingre, så min giftering er større i omkrets en mannens. Gullsmeden måtte dobbeltsjekke målene Vi kjøpte på Mestergull, der har de noen skikkelig fine i hamret gull i den serien de kaller Lykkeringene.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så mye med forlovelsen og 10 års dagen. Så utrolig gøy da....
Scoobydoo Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Hurra for dere. Gratulerer så mye, og nyt dagen. Masse lykke til fremover, så får vi håper den snarlige fremtid gir dere noe mer enn gull og glitter...:-)))
Spaniella Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer!!! Giftet meg i januar, det var fantastisk, mye bedre enn jeg hadde håpet, selv for en ikke-romantiker:) Lykke til med planlegging og ikke la dere psyke ut av alt dere "må" ha og gjøre. Gift blir dere uansett!
mine to små. Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så mye med 10 år og forlovelse!!
*Bambi + spire* Skrevet 2. april 2009 #13 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så masse med forlovelsen, gud for en deilig start på dagen det må ha vært!! Skjøner godt at det er vanskelig å tenke på noe annet, men gud så koselig da! Lykke til med bryllupsplanene!!:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. april 2009 #14 Skrevet 2. april 2009 Ååååååå - gratulerer sååååå mye!!! Det høres kjempekoselig ut!!! Den 14 juli 2009 har jeg vært gift i 2 år!!! Bryllupet var nydelig og en drøm som gikk i oppfyllelse. Det er bare å glede seg!!! Vi valgte å ha ett lite bryllup, kun nærmeste familie, vi var bare 15 stk! Hadde ett kirkebryllup og feiret på Soria Moria Slott (eventyrslottet) - bare synd det striregnet den dagen så utebryllup ble innebryllup, men like fantastisk for det!!! Regn i sløret betyr jo også lykke!!! Åååå - dere må ha lykke, lykke til =) Mange klemmer fra
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 2. april 2009 #16 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer sååå masse. Klem fra meg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2009 #17 Skrevet 2. april 2009 Ååååh så herlig!!!! Gratulerer sååååå mye!!!!!
You can call me Dårris Skrevet 2. april 2009 #19 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så mye! Og lykke til med bryllupet:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå