Gå til innhold

Da var jeg sykemeldt 40%..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært slapp og utslitt nå i en uke og var hos fastlegen i går. Har også hatt skikkelig hodepine. Skal prøve å jobbe 3 dager i uken, så får vi se hvordan det går. Noen andre som er delvis sykemeldte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Ja jeg er nok i samme båt...tøyde det vel litt for lenge før jeg gikk til legen, så nå er jeg 50% sykemeldt. Og å jobbe annenhver dag er virkelig kjærkomment!! Trodde ALDRI jeg skulle bli sykemeldt så tidlig, jeg er 15 uker, men eier ikke overskudd, så da må man bare høre etter kroppen. Er spent på om jeg skal få tilbake energien snart... Hvor langt er du på vei? :)

Skrevet

Jeg er også 40% sykmeldt - jobber 4 korte dager (gjerne 830-1430) og har onsdagene hjemme og hvile på.

Det klarer jeg nok en stund til, men kjenner allerede at det er litt mye. Sover veldig dårlig og har mye hodepine...kjedelig.

Skrevet

Jeg har også strekt meg altfor langt, så langt at jeg har totalt klappet sammen flere helger på rad. Ingen overskudd, ingen energi. Så fikk jeg en kraftig forkjølelse, og dermed ble jeg sykmeldt 100% i to uker. Har nå vært syk en uke, og forkjølelsen er like ille og har blitt bihulebetennelse, så jeg var nok litt vel langt nede ja. Legen min hadde heldigvis akkurat blitt tobarnspappa og mente jeg trengte å hvile nå, for når nr to kommer er det ikke noe tid igjen til å hvile...

Skrevet

Hei Johan:) Huff, håper du blir frisk snart så du får kommet deg skikkelig. Hvor langt er du på vei nå? :)

Skrevet

Er 18+6 i dag, så jeg synes det var tidlig å gå ut 100%. Regner med at det er greit å begynne på jobb igjen etter påske, men legen mente jeg kanskje ikke burde gå ut i full stilling igjen... Vi får se. Håper du får mer energi av å være litt hjemme også!

Skrevet

Er 15+1 og ble 20% sykemeldt i går.Skal ha fri hver onsdag, og det tror jeg blir knall...trenger jeg en dag til, blir det det etterhvert. Er som dere helt pumpa etter jobb...onsdag, torsdag og fredag er uutholdelige til tider, og helga er der bare og sove...Er ikke sånn det skal være å være gravid vel... Da synes jeg det er bedre å trappe ned å ha noen bra dager innimellom asså...ikke minst føle at man gjør en god jobb når man er på jobb:-D

Skrevet

Jeg er 21 uker på vei. Hadde håpet jeg kunne vente litt lenger før jeg satte i gang med sykemeldinger, men hadde ikke sjans. Ble mer og mer sliten for hver dag jeg var på jobb. I dag er jeg hjemme og nå gjør jeg noe lystbetont. Har snart en ferdigstekt pizza. ;)

Fastlegen regnet ikke med at jeg kom tilbake i 100% stilling før permisjonen tar til. Så nå blir det spennende å prøve ut 40 % sykemelding. Hjelper ikke det, måtte jeg bare komme tilbake. Orket jeg ikke hele dager, fikk jeg tilbud om en 50 % sykemelding hvor jeg jobber kortere dager de 3 dagene jeg er på jobb. Men først får jeg prøve ut 40% sykemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...