gilgi Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 nedentil at det er helt for jævlig. Har nå brukt canesten i nesten 2 uker, men uten hjelp. Er det vanlig ved graviditeten med kløe nedentil altså? Veldig veldig ubehagelig.
Gjest eelis+spire Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hvis du har brukt Canesten i nesten to uker uten at symptomene har bedret seg, bør du komme deg til lege for en sjekk. Det kan være en infeksjon av noe slag, og trenger kanskje å behandles med antibiotika. Det står tilogmed i pakningsvedlegget til Canesten.
gilgi Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Joda, du har rett. Skal til legen på neste mandag, men det er jo lenge tid. Slitsomt med kløe, får jo ikke sove engang.
Gjest eelis+spire Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Ja, det var ganske lenge å gå med en sånn kløe. Jeg har hatt sopp flere ganger selv, og det er jo sånn at man ikke klarer å sitte stille engang. Kanskje du kan ringe og få en akuttime?
gilgi Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Det var faktisk første ledig time jeg fikk. Får vel bare vente tålmodig:(
Mamma Mim Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Hvis du ringer i morgen tidlig og sier at du er gravid og plages med kløe og at du har brukt cannesten 14 dager nå uten virkning, kan de gi deg en akutt-time. Altså en time på dagen. Det kan jo feks være en underlivssykdom som gir deg plagene. Klamydia el. Og da bør dem behandle deg snarest. SI at du er bekymmret, så slipper du nok til fort.
lihj Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Det gjør jeg oså... Trudde det kunne være vanlig når man var gravid.. Kan ikke du skrive her hvordan det gikk hos legen, hva han sa.. Har ikke tenkt at det kunne være noe galt.. Er det greit å gå på canesten når man er gravid*?? Ja, det er veldig...ubehagelig...
Småtorsk Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Canesten er trygt. Sopp er svært vanlig! Sjekk med legen, men ingen grunn til panikk her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå