Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg har vært sammen med BF i mange år, og vi har stort sett hatt det bra. Men for en stund siden var vi ute og tok oss en fest, og han slo meg i alles påsyn fordi han mente jeg flørtet med en annen... ingenting skjedde egentlig med denne andre. Det som er skjedd, er at jeg mistet følelser for BF, og alt ble på en måte ødelagt mellom oss. (Følelsene mine har blitt gradvis svakere over lang tid pga av mange ting jeg ikke kan gå helt inn på her, men har ingenting med utroskap å gjøre) Det jeg lurer på er om det er riktig å være sammen bare for barna sin skyld som enda er små. Det merker jo ingenting av dette, til og med BF mener alt er ved det normale. Vi krangler ikke, og har det tilsynelatende bra. Det som er, er at jeg liksom ikke kan komme over denne episoden, og føler at det blir så feil når jeg ikke har de følelsene jeg burde ha for mannen min. Har prøvd å få ham med på familierådgivning, men det er visst helt uaktuelt.. Håper noen har synspunkter på dette..!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 "ingenting skjedde EGENTLIG med den andre" Hva betyr det? Å slå er uansett ikke greit, men tåler han ikke alkohol er det kanskje den enkle løsningen å slutte med det.... Jeg mener at en skal prøve alt før en går fra hverandre når en har valgt å få barn sammen. Da er ikke en periode uten følelser for hverandre grunn god nok for å forstyrre og komplisere barndommen til ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå