Gjest saharahara Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg blir bare så skremt når jeg leser sånt - Hvem lar små barn leke alene ved et vann????
-MtG- Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Det vet jeg ikke, og det synes jeg ikke vi skal spekulere for mye i heller. Stakkars foreldre..
Annalina Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Tenker det samme som deg, men, som over her, det er så fort gjort...dette er uansett en tragedie for de det gjelder..føler så utrolig med dem..
Skravlemamman Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Herregud, for et forferdelig, ubetenktsomt og lite empatisk innlegg å legge ut.........hvor i all verden er du hen spør nå jeg....
NormaJean Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 dette var et stygt innlegg:( virkelig ufint som sykepleier har jeg jobbet masse med barn som har skader fra diverse typer hjemme ulykker. Det krever kun 1 sekund uoppmerksomhet før ulykker kan skje. Og det kan skje den beste foreldre. -Tipper de stakkars foreldrene til den jenta sliter med nok selvbebreidelse allerede, synd at de skal bli dømt av omverdenen midt oppi det hele også. HI, syns det er på tide å ta en tur i tenkeboksen......
Mittens ♂♂ Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Vi vet jo ikke hva som skjedde. Synes det er stygt å begynne å klandre foreldrene, de har det ille nok som de har det...! Jeg tenker jo også at jeg aldri ville latt ungene mine leke ved vannet alene, men vi vet jo ikke en gang om det er det de har gjort. Uansett er det stygt å sitte å fordømme foreldre som nettopp har mistet ungen sin på denne måten...
Tuppen og mini Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Nå har ikke jeg lest denne saken, og vet ikke hvordan ting skjedde. Men husk at en femåring er gammel nok til å begynne på skolen til høsten, og jeg tror de fleste femåringer gjør ting på egenhånd. Jenta mi (6 år) har fått lov til en stund nå å gå til venner i nabolaget ol. Selvfølgelig kan ting skje, men tror det er vanskelig å alltid passe på. Utrolig tragisk for foreldrene, som helt sikkert føler nok skyld med det som er, uten at de skal behøve å dømmes av andre.
Gjest I og lillegutt Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 For et smakløst innlegg.. Man trenger ikke si alt man tenker.. Føler med de pårørende.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Smakløst innlegg. Du kan ikke ha mye empati for andre. Tenk nå heller på de STAKKARS foreldrene som har mistet jenta si, de må ha det helt forjævli nå. Føler virkelig med dem. 5 åringen vår er mye ute på egenhånd hun. Heldigvis har ikke vi vann i nabolaget da.
Gjest amandine Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Helt ute, HI! Kanskje har du ikke barn? Eller iallefall ikke store barn... De er faktisk ute alene og leker! Noe annet hadde vært usunt! Hjelpe meg, du må ta deg en tur i deg selv og tenke litt.
Koala *g07* Skrevet 2. april 2009 #13 Skrevet 2. april 2009 Skam deg! Tenk så forferdelig de har det nå, og hvor mye de klandrer seg selv akkurat for å ikke ha vært der. Du vet ikke en gang historien bak hendelsen, og ting skjer veldig fort. Er nok å bare snu ryggen et sekund. Holdt på å drukne selv i 3-4 års alderen. Jeg klandrer ikke foreldrene mine for å ikke ha vært der, og det skal ingen andre gjøre heller.
Sånn kan det gå Skrevet 2. april 2009 #14 Skrevet 2. april 2009 Det er rett og slett usunt for 5-åringer generelt å bli overvåket så nøye at det ikke finnes noen mulighet for at slike ting skal skje. Selvfølgelig skal 5-åringer få farte litt omkring på egenhånd uten å være under foreldrenes "søkelys" til enhver tid. At slike ting kan skje en sjelden gang er en risiko som absolutt er verdt det, i forhold til at barna får en fri og sunn oppvekst uten å få innpodet hysteri i forhold til alt som er "farlig", mener i hvert fall jeg.
Gjest Skrevet 2. april 2009 #15 Skrevet 2. april 2009 Hvor var foreldrene? Hvordan tror du ungene hadde blitt om foreldrene ALLTID var der, hvordan skal de utvikle seg til å bli selvstendige individer da?
Manhattan skyline Skrevet 2. april 2009 #16 Skrevet 2. april 2009 For et idiotisk innlegg. Ikke bare viser det en enorm mangel på empati, men det er også et uvitende innlegg. Jeg kommer fra et "ekstremt" kyststed, vi har hav rundt på alle kanter. Skulle foreldrene våre nektet oss å leke i nærheten av vann, måtte de boltet oss fast til hagegjerdet. Vi lekte fritt ute fra 4-5årsalderen. Jeg har spurt mamma i ettertid om hun ikke var redd for oss, og da sa hun at hun var jo det. "Men hva skulle jeg gjøre da, nekte dere å gå ut?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå