Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig å pusse opp for barnet???

Har lovt en venninde å hjelpe til med å tapetsere og male litt... (før jeg ble gravid) Hun vet jeg er gravid... men jeg føler at je ikke kan si nei...

Hva sier dere??

(er kun 5 +4)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig, Men du skal holde deg unna maling med mye olje i tror jeg det var.

Jeg skal opp og male i det nye huset mitt idag. Jeg har kjøpt sense da.

Skrevet

så lenge det blir luftet godt med gjennomtrekk er det null problem... bare du ikke står over malingen og innhalerer;) regner med det er vanlig maling hun har kjøpt, så ville investert i en slik malemaske man kan ha på seg;)

når jeg skulle male innerboden (uten lufting pga ingen vinduer) ble jeg anbefalt green room pga den gjennomgår strengere kontroller enn fx sense... (forskjellen er at den blir ikke reklamert for gravide på tv osv;) også var den billig:) 198 for 3 liter, er ikke gale det:)

Skrevet

Green room, fungerer den som møbelmaling også? jeg skulle malt sprinkelsengen, men vet ikke helt hva som er best til dette formålet... får du den forresten hos de fleste som forhandler maling?

Skrevet

Jeg skal pusse opp hele leiligheten min nå og har tenkt til å bruke sense.

Skrevet

Regner med de fleste har fått med seg den "fantastiske" reklamen på sensitiv maling som går på tv for tiden..... Sense fra Jotun.

Vi har pusset opp barnerommet og brukte bare denne mailingen, funket fint både på vugge, skap og vegger.... :-) Tørker fort og lukter ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...