Gå til innhold

Jobb eller arbeidsledig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skulle velg. Hva ville dere ha valgt av disse to alternativene???

En far som er i jobb, men som nesten aldrig ser barna sine?

Eller

En far som er ikke har jobb, men har masse tid og bryr seg om barna sine???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste, Vil heller ha en far som bryr seg. Ihvertfall det første året, så må han finner seg jobb etter hvert. Man kan ikke gå arbeidssledig for alltid.

Skrevet

En mann som er i jobb. En mann uten jobb er ingen mann.

Skrevet

Men som ikke bryr seg om barna sine???

Skjønner jo at man må jobbe for å kunne overleve, men hvis far bare jobber og jobber og som aldrig ser barna sine så er det ganske trist også.

Hilsen HI

Skrevet

Ingen av delene, en mann som jobber, men setter barna først! Heldige barna mine ;-)

Skrevet

He, he jeg misunner deg, Barnefar har ikke jobb, men han bryr seg om barna, så jeg prøver og tenker positiv.

Er bare lei det evige maset hvorfor han ikke jobber selv om vi ikke bor sammen lenger.

Vi har et godt samarbeid mellom han og meg.

Er det ikke bra??? Er bare så lei det penger maset til familien.

Hilsen HI

Skrevet

Det er nok bedre for barna, men hvorfor jobber han ikke da?

Skrevet

Godt spørsmål. Det er vel på grunn av at han er lat, men jeg er glad i han likevel fordi han bryr seg om barna og ikke er så materialistisk opptatt.

Jeg skulle ønsker at han har en jobb slik at han kan bidrar med noe, og det gjør han også når han har penger, men det er ikke så ofte,

Hilsen HI

Skrevet

Oi... kanskje ikke noe ungene vil være så stolt av i fremtiden, og hva men pensjonen hans? Men jeg forstår at du blir lei av å måtte svare for hans dårlige valg. For det er jo ikke sånn at en må velge mellom å jobbe eller å se ungene sine mye. Bra du kan se noe positivt som letter situasjonen for barna ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...