*ei tulle+spire* Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Har skikkelige menssmerter og vondt i ryggen som kommer hvert 4 minutt og varer ca 40-50 sekunder.( noen har vart i 1 min, andre har vart 32 sek..) men de kommer alltid rundt hvert 4 minutt. når skal jeg egentlig dra til føden? ringte dit før idag, når de varte omtrent 30 sekunder og da sa hun at jeg skulle vente til de varte i ett min.. men vil ikke mase..:S
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Ville ringt til føden med dette spm jeg.. Jeg var ikke i tvil når det var 4 min mellom mine rier.. Da lå jeg og vred meg i senga på sykehuset.. Når det var 4 min mellom riene var det sånn at mannen måtte støtte meg når jeg skulle gå pga smerter.. Lykke til.. =)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 høres ut som rier ja!!!! de kan komme med kort mellomrom selv om du er i starten, du vil miste all tvil om det er rier etter hvert som smertene øker på! lykke til:))
komplett familie Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 hvordan går det med deg Lill? Ble det noe fødsel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå