Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 hva må en betale for noe slikt?? synes franske er fine jeg da...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 der jeg skal i morgen koster det 600 kroner.. men det finnes billigere alternativer også... (bare ikke akkurat her,..)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Legg naturlige som nytt sett. Legg for all del ikke franske tipper. Det er helt grusomt uansett lengde. De sitter også dårligere da det bare er en liten kant 1 mm langs kanten på neglen din. Dersom du har krt negleseng eller korte/nedbitte negler, vil hvit tip forkorte neglene dine til stubber. Det hvite vil bli lengre enn den naturlige fargen. Dersom din egen negl ikke er pen og jevn i fargen når den vokser ut, etterfyller du med fransk. Velg da en soft white. De helt kritthvite er fryktelig stygge. Ved både nytt sett og etterfyll ville jeg også valgt det laget oppå hele neglen med rosaskjær. Det blank blir fortere misfarvet (gult) og rosafargen gjør neglene dine penere. Det går også an å etterfylle med naturlig hvit. Den fargen på tip blir da tilnærmet som ved nytt sett med naturlige tipper bare med lit mer definisjon på tip. Jeg synes dette er pent men mange steder etterfyller de ikke med den fargen da den kan være litt vanskelig å legge jevnt.( Den blir mer gjennomskinnelig om du skjønner. En annen fordel også med naturlig farg på tipper, er at man kan lakke i hvilken som helst farge. Med hvite tipper vil man alltd se tippen gjennom lakken så alt annet enn naturlige farger blir stygt. Jeg er ikke negledesigner men har hatt kunstige negler i mange år og man blir hekta. Bare vær flink nok med å file selv og ha alltid en lim for hånden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå