Gå til innhold

Jeg synes Nanna er så gruuuusom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg får vondt av negar som blir satt så opp i et hjørne...

Ja jeg ser på Paradise Hotel :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de fleste var ekkel med henne, jeg. Greit hun virker litt naiv, men hun virker jo snill og søt også.

Skrevet

Ja jeg veit. Var egentlig ikke i den sammenhengen jeg misliker nanna, bare hele tida. Alle var bra ekle med henne ja. Og iris er vel ikke et spor bedre. Hun er bare minst like grusom som nanna.

Skrevet

Ja, nå var de slemme syns jeg...

Og nanna som grein fordi hun følte seg utenfor!! Haha, syns jeg ser at hun hadde sagt rett ut at hun f.eks ikke likte Ida da...

Føler man at man ikke hører til i en gruppe, så skriker man ikke ut at DEG liker jeg IKKE, men deg liker jeg!!

Huff....

Jada, Negar er ikke den smarteste, men hun virker da snill...

Og at hun gikk rundt å var den verste laushora?? Haha, hun snakket jo bare med mennene der... og da får de heller ta Rune, for det var han som var "på" henne hele kvelden....

Skrevet

Herregud, så ekle de var mot stakkar Negar.

At hun er bare søt og grei og vil ikke konspirere som alle de andre bitchene, så skal de være ekle delux mot henne.

At de sier at hun er dum og teit og bla bla bla, så fremstår ikke de så særlig smarte de heller.

Skrevet

Haha, hun der Lene er ikke god.

Så sur og gretten hele tiden, jeg lo og godt at hun kalte Negar for værste hora på to ben, fordi at hun bare snakket med mannfolk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...