millere Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg var på ordinær ul i går, da lå babys sånn til at det ikke var mulig å se kjønn. (men alt var heldigvis i skjønneste orden!!) Jeg var likevel så klar for å vite kjønn denne gangen at jeg bestilte 3D i dag (haha, litt utålmodig..), og gud for en opplevelse! Det første legen sa da jeg svarte at jeg har gutt fra før av, "nå blir det rosa"!. Han så det med en gang, var ikke i tvil-kunne si det med 99,5% sikkerhet og begrunnet det med at kun Gud kunne gi 100% svar....Han sa selvfølgelig hvorfor han så det (huske ikke noe av det for ble så satt ut av at det kom så raskt;)) - og sa også at dette var noe han var trent på å se) Rar følelse, for var så innstilt på nok en gutt - guttemamma som jeg er;) Uansett, fikk med bilder og video, og selv i uke 19., som jeg er, ser man ansiktet utrolig godt. Helt spesielt. Telte alle fingrene, og registrerte mye som man aldri ser på vanlig ul (for oss med utrent øye;)). Så en opplevelse! Tror jeg må ha EN 3D til, i uke 30 -32 en gang...bare for syns skyld. Nok en gang: Opplevelse!!! Anbefales.
millere Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2009 Hmmm, finnes egentlig ikke overtroisk, men både ringtest og kinesisk kalender (her) viste jente. Pluss at jeg har hatt en magefølelse på jente da svangerskapet har vært anderledes. MEN, inni hodet mitt har jeg vært helt "gutteinnstilt" og har klødd i fingrene etter å ta frem de gamle babyklærne til sønnen vår - sukk....kos det også...
Heidi <3 Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 å så koselig.. har litt lyst på dette selv men lure egentlig på om det er dyrt og om man er sikker på å få en som er flink.. noen som veit om noen flinke i trondheim.. og pris på dette?
Juni prinsesse Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg har også vært på 3D ultralyd i dag (uke 29)!!!! ) Dritkjekt ) Nå lå Trulte slik til at hun dekket mye av ansiktet med hender og føtter, men vi fikk likevel masse gode bilder med oss hjem. Og det er selvsagt verdens fineste lille prinsesse ) Så nå må vi bare sette oss ned og diskutere hvem hun ligner mest på. Heldigvis også tredje gang jordmor bekrefter at det er en jente, så da slipper vi å gjøre noe drastisk med alt det rosa vi har kjøpt... Men husk på at ultralyd er ganske stressende for babyen, så det bør ikke gjøres for ofte...
millere Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg tenker også det, men er kun i uke 19. og vil nok måtte se bebis en gang til før termin. Tenker i uke 30-32.... Men fatter enda ikke hvordan legen kunne være så skråsikker på kjønn så raskt. Han sa det med 99% med en gang han så babys og vanligvis så leter dem jo litt.... Jaja, må stole på legen. Å omstille guttemammahjernen en tanke...
Juni prinsesse Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Vår jordmor sa det også med en gang. "Åh... Så det er en liten jente dette..." Første setning! Vi kunne jo bekrefte det, da vi var til ordinær UL to ganger, da de fant et avvik første gangen, og begge gangene sa de jente. Jeg vet ikke hvordan de ser det så fort, jeg kunne jo knapt se kroppen da vi begynte, men de vet jo hva de holder på med ) Men jeg hadde blitt litt småstresset om hun sa noe annet... Begynner å bli bra jentete på barnerommet vårt nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå