Felbap Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hei hei jenter.. Er det noen her som har vært på 3d ultralyd på ultralydklinikken i lysaker
AdrenaLine Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Heisann, Jeg har ikke vært der, men har time etter påske. Har venninner som har vært der og er veldig fornøyde. Flotte bilder... Har også sett en del kommentarer her inne og de fleste er kjempefornøyd. Ikke for dyrt heller.
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Ja, var der i denne uka og er kjempefornøyd med resultatet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå