Gå til innhold

Noen som har hørt fosterets hjerteslag i uke 11/12?


81modell

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lest at i uke 12 kan en være heldig å få høre babyens hjerteslag. Min samboer har blitt beordret flere ganger nå, men han hører ingen ting. Noen som har fått det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg tror ikke man kan høre det selv med øret. Så vidt jeg har skjønt er det hos jordmor/ lege med stetoskop eller doppler som det er snakk om...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min kan ikke høre noe til babyen når han prøver å være etter på magen min, han hører bare vanlige magelyder...

Men hos jordmor i uke 13 fikk vi høre hjertet: 150-170 slag/min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt hjerteslag med doppler hos jordmor 11+4 og 13+5:) Sååå god lyd. 162 slag i minuttet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk høre hjertelyden hos jordmor idag. Er 13 uker på vei imorgen. Herlig å høre at det er noe levende der inne. Men hun sa ingenting om antall hjerteslag... :/ tenkte ikke på å spørre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en venninne fortalte hennes mann greide høre hjerteslagene til babyen ved å bruke en tom dorull å lytte med. Mannen min prøvde sist svangerskap men fikk det ikke til. Men tror dette var litt sener i svangerskapet. Kommer nok an på hvor babyen ligger i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hørte det hos legen når jeg var 11 uker på vei. At man kan høre manuelt er nytt for meg, men nå har jeg egentlig ikke så mye peil siden jeg er første gangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...