Gå til innhold

Er jeg "rar" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg jeg har har "snart" 2 barn, den ene er 4 år ,den andre kommer til oktober..Mai neste år skal broren til mannen min gifte seg , de holder bryllupet i australia. Jeg har sagt nei til å være med , pag den minste(da8mnd) er for liten. Nå begynner familien hans å blande seg ,hvorfor vi ikke kan reise uten ungene eller at mannen min tar med han på 4år. Jeg takler ikke å reise fra noen av ungene. Er det meg som er rar da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke rar. Det er jo veldig langt å reise med en på bare 8 mnd.

Vi skal i bryllup nå snart og blir borte 3 dager og 2 netter. Vi vil ikke dra fra den yngste på da 13 mnd så hun blir med mens eldste blir hos besteforeldrene. Heldigvis syns vi begge at hun er for ung til å være uten oss så lenge og jeg ammer fortsatt to ganger om dagen.

Ingen utenforstående har noe de skulle ha sagt om saken og jeg syns dere skal si fra til deres familie at dette har de ikke noe med.

Skrevet

nei synes ikke du er rar!!

du bestemmer selv hva du føler:)

Skrevet

Hvor lenge er det snakk om å være der?

Jeg syntes uansett ikke du er rar som ikke vil reise ifra babyen din, du ammer gjerne enda når h*n er 8mnd. Men jeg hadde gjerne reist alle sammen. Flyturen vil nok være mer slitsom for 4åringen enn for babyen..og blir dere der over en uke har dere jo god tid på hvile før dere må fly igjen. Er det over en helg hadde jeg blitt hjemme med barna, tull å dra de så langt for ett så kort opphold.

Vil du uansett ikke reise med babyen, burde far kunne ta med seg 4åringen. Det syntes i alle fall jeg.

Skrevet

Du er ikke rar, men du er vrang.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor mannen din ikke kan ta med han på 4 alene. Er han ikke pappaen hans da? Da er dere faktisk 2 om å bestemme. Virker nemlig som du er sjefen her. Det er kanskje det familien til mannen din synes også.

Skrevet

Vi bestemmer ting sammen, skal jeg si deg!! Hva familien hans mener om meg kan være det samme, jeg står for mitt uansett hva de sier.

Skrevet

Har du nektet mannen din å reise da ?

Kan ikke han reise alene eller sammen med han på 4 ?

Det er forskjell på å reise fra ungene og at pappaen tar med seg eldste.

Skrevet

Herregud ,jeg nekter da ingen å reise. Mannen min har reist sykt mye på spillejobber, noe jeg syns er greit. Han syns det er mye å bruke 40000 på, når vi just har flytta i nytt hus.

Skrevet

Syns ikke du er rar. Ingen andre har noe mer hvorfor dere ikke vil reise og det syns jeg de burde respektere.

Er ganske lei selv av folk som alltid skal blander seg i andres saker og skal ha svar på alt.

Stå på ditt.

Gjest Pusikatt
Skrevet

Tja, kanskje litt rar...

Mannen kan jo reise med 4-åringen om du velger å bli hjemme.

Personlig ville jeg reist. Men jeg elsker jo å reise, så mine barn har vært verden rundt fra de var babyer. Jeg ville ikke reist FRA dem når de var 8 mnd, men jeg ville latt 4-åringen dra med faren sin og resten av familien.

Skrevet

Det er din manns bror som skal gifte seg, så det er selvfølgelig viktig for mannen din å være der.

Men en fireåring har nok ikke like stort utbyttet av turen. Du kan jo være hjemme med både baby og fireåring, ser ikke helt problemet med det - selv om jeg personlig ville dratt som en hel familie. Men det er fordi jeg elsker å reise, og det går mye bedre å ha med seg baby og barn på tur enn man på forhånd tror.

Men så er det jo økonomien i det også, da. Førti tusen er som du sier veldig mye.

Gjest Pusikatt
Skrevet

Enig med hun over her, ført tusen er mange penger. Men det er jo over ett år til da, så det er jo litt tid å spare. Og så går det jo an å kombinere bryllupet med ferie, slik at ferien avvikles den turen. Og tenk så morsomt å få opplevd Australia da!

Skrevet

Nei du er ikke rar. Men hvorfor er barna et hinder. Jeg har selv reist til og fra Australia både med en nyfødtbaby og en 4 åring. Ikke noe problem det. Stopp på halvveien og ta en eller to dagers pause. Det er jo den opplevelsen å se Australia da. Jeg hadde dratt om jeg hadde hatt råd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...