Gå til innhold

Når lå barnet deres seg "rett vei"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30 nå, og venter vårt 3. barn. Synes å huske at barna lå seg rett vei veldig tidlig de forrige gangene, iallefall rundt uke 33-34, synes jeg å huske. Kan dere si no om når deres barn la seg i fødeposisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige uke/begynnelsen av denne.. Altså uke 36 la hun seg med hode ned.. =)

Skrevet

Var på kontroll på mandag.

Jeg er i uke 30 og han har allerede lagt seg rette veien, tenkte kanskje dette var litt tidlig, men bare positivt det...

da blir det iallefall ikke setefødsel!!!!

Skrevet

Min nå godt plantet i sete i uke 32. Nå i uke 36, hadde han nesten snudd seg (litt i tverrleie enda, men nærmere hodeleie enn sete)

Skrevet

Tror han har ligget med hodet ned i 2, kanskje 3 uker nå. Er i uke 32 nå.

Skrevet

Hei

Bebisen har ligget med hodet ned siden jul og nå er endelig hodet nesten festet fikk vi beskjed om i går på kontroll. Er i uke 39 nå og veldig klar for fødsel:)

Skrevet

Hei!

Jeg var på kontroll forje uke (akkurat 32uker) da hadde hun snudd seg og lå med hode ned;)

Skrevet

Jeg er 32+2 i dag...var på UL mandagen for 1,5uke siden,og da lå han med hodet ned. Og tror han har gjort det en god stund før vi var på UL...

Skrevet

ble sjekket leie første gang i dag, 35 uker, hodet ned

husker ikke helt når første la seg til rette, men det var ganske tidlig hun lå med hodet ned, og det var jo til og med begynt å feste seg i uke 36. men da hadde hun ligget den veien lenge. husker ihvertfall at hun sparket i det samme ribbeinet 2 mnd i strekk

Skrevet

denne gangen tror jeg nesten den har ligget med hodet ned hele tiden...

Skrevet

Er i uke 34 og han sitter godt på rompa ennå!...

Skrevet

Dette er vår første, og her lå han med rompa ned i uke 28, men med hodet ned i uke 32. Nå i uke 36 er hodet festet.

Skrevet

jeg er i uke 35 og her snurrer babyen rundt og rundt, innimellom på setet, innimellom med hodet ned.

Gleder meg veldig til han slår seg til ro, og ikke minst til hodet endelig festes. Har hørt at det hjelper å gå mye tur, så nå prøver jeg å gå lange turer hver eneste dag.

Skrevet

Lillesøster i magen lå i tverrleie helt til jeg var 37 fullgåtte uker. Da snudde hun seg endelig med hodet ned og nå er det festet.

Skrevet

Forrrige gang la babyen seg med hodet ned rundt uke 24, var på UL da. Og den lå med hodet ned på hver kontroll etter det (kjente det også på sparkene). Denne gangen har den ikke lagt seg "rett vei" enda.

Skrevet

La seg med hodet ned i uke 29/30 denne gang, festet seg i løpet av uke 36.

Skrevet

Til telia. Jeg vet ikke, men synes av og til jeg kjenner det helt klart. Kjenner ryggen godt, innimellom kjenner jeg hodet godt, og hvor sparkene er er jo opplagt, det samme med hikken, så da er det bare å dedusere.

Lege og jordmor er veldig flinke til å si det sikkert, på hver kontroll har babyen min ligget ulikt.

Skrevet

min første fødte festet seg 8 uker før fødsel. Denne lille damen tumler rundt enda, jeg er nå 33 uker på vei. jordmor sa at vi måtte vurdere hva vi skulle gjøre om hun ikke hadde snudd seg etter påske.

Jeg vil ikke ha setefødsel eller ks. Håper på vanlig fødsel som sist.

Skrevet

Er i uke 35 og opplever akkurat det samme som Selma:

"jeg er i uke 35 og her snurrer babyen rundt og rundt, innimellom på setet, innimellom med hodet ned/... selma"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...