Gå til innhold

Hvor store er magene deres? Føler min er så liten...


FruLuna

Anbefalte innlegg

Er i uke 20, men legen ville vente med ultra til neste uke. Nå er jeg litt bekymra fordi jeg synes ikke magen vokser nok. Usikker på om alt går som det skal der inne. Bør man ikke begynne å bli ganske stor når man er halvveis? (som dere skjønner er dette min første graviditet:-)

 

Jeg kan enda ha på meg vanlige bukser, bare de er lave nok i livet. Men magen står ut, særlig om kvelden. Når jeg ligger på rygg forsvinner den likesom litt. Jeg klarer også å dra inn magen hvis jeg tar i litt....

 

Lurer på hvordan magene deres vokser og om noen kjenner seg igjen i min usikkerhet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, eg kjenner meg godt igjen... Første svangerskap trur eg det ikkje viste noko særlig før eg var omtrent i 5 mnd. Men, den vart tilslutt stor nok...he he...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har heller ikke noe stor mage! Men skal på UL i mårgen,så da får jeg vite om alt er som det skal..... men uansett jeg kjenner det beveger seg innemellom inni der, så jeg tror alt er OK......... 3 uker siden jeg begynnte og kjenne det bevege seg. kjennest ut som "leamus" inni mage på en måte... like under navlen. Synest dette er kjempegøy og kjenne!! men magen min er ikke stor..... å jeg klarer også å dra den ganke langt inn om jeg tar i... hehe..... tror dette er normalt i første svangerskap... hvertfall i følge det jeg har lest fra andre! Så magen kommer nåkk :)

 

 

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er i uke 23 i dag...har ganske stor mage vært på ultralyd og alt er veldig bra med nurket...men jeg har ikke gått opp mer enn 1 kilo veier 56 kilo...så det er ikke det at jeg er tykk :) noen går jo ikke opp så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei FruLuna!

 

Jeg har også liten mage. Er 22 uker på vei og får kommentarer fra folk om at magen er så liten.. Er også førstegangsfødende, det er vel derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

med min første hadde jeg ikke antydning til mage når jeg var 20 uker..brukte olabuksene mine som var lave i livet og litt strech til jeg var 7 mnd på vei...

ble ikke så stor på slutten heller, og fikk mange kommentarer om at jeg var såååååå liten..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for svarene - ble lettet over å høre at det er flere som ikke er så synlig gravide - samtidig som naturligvis magen er begynt å vokse! Alt man skal bekymre seg for:-) Og er man ikke for liten så er man for stor...

Har nok lagt på meg en del de siste ukene, har totalt gått opp fem kilo og er i uke 23 nå. Har kanskje vært litt for glad i snop den siste tida.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...